voorstel en dan?

• sprokkeltje

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd HenS.!!

Waren jullie documenten zeker al een hele tijd in China gezien het feit dat jullie meteen de loa binnen hebben?

Bij kind en toekomst is het zo dat je na inloggen van de ondertekende loa in China, 4-6 weken later de ta krijgt en bij ons zit je dan een week later in het vliegtuig. WIj moeten namelijk meteen het visum regelen als de loa binnen is.

Dus kunnen ze instappen dan…

Maarre..pff …week 5 is het voor mij nu na inloggen loa in china..ik hou het niet meer uit..ik wil die ta!

• N&P

Ik ben ook wel benieuwd hoe lang jullie de papieren in China hadden liggen HenS! en natuurlijk….gefeliciteerd!

• HenS

In 2006 zijn wij begonnen met adoptie (aanmelding bij adoptie)

onze papieren lagen al tijd in china. we stonden daar op de wachtlijst voor een gezond kindje. dat was sinds juli 2009.

begin dit jaar zijn wij van wachtlijst veranderd en in mei stonden we op de sn wachtlijst en 2m en 5dgn later hadden we het telefoontje!!!!

gr HenS

• N&P

Jeetje dat is echt snel zeg! Gaat dat nu echt zo snel of komt t omdat jullie al eerder gewacht hebben? Ik zag bij andere topics ook al zulke snelle voorstellen…..

• HenS

weet ik niet. Bij meiling zeiden ze wel dat het makkelijk was omdat onze papieren er al lagen.

en ik lees net bij de groep die nu zo weggaan dat je vlak na ontvangst van de TA al afreisd naar china dus volgens mij gaat het lekker snel allemaal.

want onze LOA is vorige week getekend.

dus nog even wachten

gr HenS

• MCP

Soms kan je snel afreizen als jouw TA binnenkomt en er vertrekt bijvoorbeeld 1 week later een groep dan kan je soms nog mee.

Bij ons was er alleen 1 ander echtpaar en wij tegelijk met TA, geen anderen die bijna TA zouden krijgen of waar al een reis voor was geboekt. De reis werd dus alleen voor deze 2 families geboekt, wij reisden ZSM af en dat duurde toch nog 3 weken omdat de vluchten erg vol zaten en er moet ook nog een reisleider beschikbaar zijn en in China moet de gids ook beschikbaar zijn.

Als de TA binnen is dan zoekt Meiling eerst contact met de gids in China.

Die maakt een afspraak met CCWAA wanneer de overdracht kan plaatsvinden.

En dan wordt de reis geboekt.