wachten op de LOA

• HenS

Hoi Sprokkeltje,

hebben jullie economy gevlogen? ik begreep van onze vgh dat pearl class niet meer bestaat?

gr HenS

• MCP

Nee daar kan ik ook niet bij.

Ik vond de reis naar China veeeeeel te kort.

Veel te doen en te bezichtigen in slechts 17 dagen.

Bij onze vorige adopties duurde de reis minstens 5 weken.

Verder heb ik helemaal niet ervaren dat chinezen vreemd aankeken tegen de SN kindjes, zoals Sprokkeltje verderop schrijft, integendeel.

“Opgesloten” in het hotel is ook maar net hoe je het zelf ervaart.

Wij gingen vaak naar buiten.

De kinderen vermaakten zich ook prima op de kamer ( met de airco UIT! want dat was ons zoontje niet gewend en bovendien was de “slechts” 30 graden in Beijing heel wat koeler dan in de provincie).

Ik heb alleen gereist met 2 kinderen en zelfs ik vond het bijna een vakantie terwijl ik toch overal alleen voor stond.

En ik vond het echt veel te kort.

Natuurlijk verlangde ik naar mijn man en zoon, maar ik heb echt genoten en dan vliegt de tijd voorbij.

Maar goed, ik ben gewend aan lange reizen met kinderen, met heel wat minder luxe dan in China, dat scheelt misschien.

• B

Wij waren ook blij weer terug te zijn hoor !! Voor ons niet altijd als een vakantie.. In de hitte verplicht op excursie moeten met een kind van anderhalf zonder lunchpauze en zonder middagslaapje in de drukte dus uren verplicht in de buggy met een meisje dat dan dus gaat gillen van ongeduld en dan ook nog eens lang in de taxi om er te komen..Het volede op dat moment voor ons meer als overleven dan als vakantie. En al die starende mensen en die ongevraagd aan je kindje zitten. Tuurlijk ook speciale dingen meegemaakt en ook genoten, maar was zeker niet allemaal super hoor. En bij ons wilden ook alle mensen graag naar huis dus we waren zeker geen uitzondering.

• B

Ja, dat is precies zoals wij het ook ervaren hebben hoor!! Maar denk dat niet iedereen daar openlijk voor uit komt misschien ?

• pepe

Bij ons was het - 10…. koud!, veel te koud om echt buiten te spelen,

maar ik heb de excursies niet als veplicht gevoeld hoor….

Als het ging met onze uk, gingen we mee, en als ze een slechte dag had of we vonden het te lang, dan bleven we bij het hotel. We hebben zelf ook het een en ander ondernomen, in ons eigen tempo en dat als prima ervaren…. maar we vonden het inderdaad heerlijk weer naar huis te gaan. Vooral de kids overigens; die vonden ruim 2 weken hotel toch wel erg lang; excursies of niet

Dus, sprokkeltje; nog één dagje en dan het vliegtuig in. Fijne laatste dag toegewenst!!!

• Omfie

Ik vraag me af of er misschien nog meer mensen hun ervaringen kwijt willen omtrent de wachttijd voor de LOA. Wij zijn gematcht vanuit de shared-list op 30 augustus en hebben sinds 5 september het voorlopig akkoord. Nu dus wachten op de LOA.

Groetjes,

Omfie