Je bent straks het lange wachten vergeten

• Eke

We hebben onze zoon op 8 augustus in onze armen mogen sluiten. Het is onvoorstelbaar wat er na die tijd gebeurd is. Terwijl het weeshuis aangaf dat hij verlegen was en weinig huilde, zien wij een mannetje dat enthousiast contact zoekt en zijn emoties (positief en negatief) niet onder stoelen of banken steekt. Al die mensen die nu nog zitten te wachten…. houd de moed er in! Het is moeilijk om geduld te hebben, maar straks ben je het lange wachten vergeten, door de rijkdom die je hebt!

• meco

Hallo Eke,

Gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie zoon! :)

Dank je wel voor de bemoedigende woorden.

Ik geloof graag dat we straks het lange wachten zijn vergeten, maar als je eenmaal een naam weet van je, in ons geval 2 kinderen, wil je ze ook graag snel in de armen kunnen sluiten. ;)

Heel veel plezier en geniet van jullie zoon!

• sprokkeltje

Hey Eke,

Bij jullie dus ook alles okidokie met de boys!?

En het is helemaal waar, ik ben het lange wachten ook helemaal kwijt. Eindelijk rust in ons lijf.

Ook wij kregen 8 augustus onze zoon in onze armen.

We genieten met volle teugen, ook al ben ik vaak kapot het einde van de dag haha!

groetjes sprokkeltje ;-)

• B

Dat is bij ons ook zo. Al kloppen sommige dingen wel die ze in het tehuis noemden. Het is nu een heerlijk ontspannen dame die zich gedraagt alsof ze hier al erg lang rondloopt. krijgen dat ook te horen op straat dan zeggen ze dat ze niet kunnen zien dat ze ng maar vijf weken in Nederland is. Heerlijk gevoel. En wat je zegt klopt indrdaad want we zijn niet meer bezig met de periode die achter ons licht maae met de toekomst…

• Hermine

Gefeliciteerd Eke met je zoontje! Ik vind het wachten inderdaad heel moeilijk en het het ergste moet nog komen denk ik als de papieren zijn ingelogd en je echt een voorstel kan verwachtn of dat je moet wachten op het ophalen van je kindje. . Maar bedankt voor je woorden!

• m.r

Hoi Eke

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie kereltje…Hier met onze man gaat het ook super. Zoals omschreven een relaxed en gezellig, lief mannetje.

Dat was in China al zo maar is ook hier thuis het geval.

Wij zijn ook die 11 jaren van wachten in 1 klap kwijt, we hebben er zoveel mooist voor terug gekregen en kijken echt in de toekomst.

We genieten volop en zien steeds nieuwe dingen.

Hij is een echte charmeur en zwaait en lacht naar iedereen.

Dit vind ik best wel moeilijk ivm de hechting, hij is zo spontaan en wil met iedereen wel dansen en handjes geven enz.

Erg leuk allemaal maar bevordelijk???

Hoe gaat dit bij jullie???

Wij hebben nu 2 x een bezoek afgelegd 1x bij ouders en 1x bij schoonouders. Dit ging beide erg goed. We hadden gezegd je mag best een handje geven en een kusje als hij die zelf komt brengen maar verder zijn wij degene die hem alles geven en troosten e.d.. Dit is goed opgevolgd.

Gisteren hier 1e x bezoek gehad. was natuurlijk erg gezellig (mn zusje) maar hij was helemaal in love (allebei natuurlijk) en nodigde haar veel uit op dngen te ondernemen. Nu was het niet zo dat hij mij niet zag staan hoor. Ik heb hem ook gewoon alles gegeven e.d.

Gr M.R

• Nannie

Hallo Eke,

Gefeliciteerd met je zoon!

En wat lief dat je ons als “wachtenden” denkt.

En het is zeker af en toe moeilijk om geduld te hebben!

• Eke

Hoezo kapot….. daar hebben wij helemaal geen last van……….

• Eke

Ik herken je verhaal wel. Onze zoon is ook een charmeur en zoekt met veel mensen contact. We gaan hier niet al te geforceerd mee om. Ons mannetje geniet enorm van alles en het lijkt of hij nu pas zichzelf kan zijn. Hier in huis komen bijna geen mensen, dat proberen we af te houden. We letten er goed op, met wie hij contact zoekt en in welke mate. Ik ben zelf het komende jaar fulltime thuis. Hij krijgt zeker tijd om te hechten. daar zorgen wij wel voor!

• m.r

Dat jullie mannetje een charmeur is heb ik wel gezien idd haha. Maar er zit ook zo'n guitig koppie op dat trekt ook de aandacht bij mensen. Bij Y is dat precies hetzelfde…

Wij hebben eigelijk ook geen visite thuis en hebben zelf nu 2 bezoekjes afgelegd en verder uiteraard naar de winkel en hond uitlaten enz