motivatiebrief SF kindje

• Fayle

Hallo allemaal,

Vanochtend 9u K&T gebeld en we gaan op een van de kindjes schrijven!!!!!!!

Nu weet ik dat hier een heleboel ouders zijn van een special focus kindje.

Graag zou ik jullie willen vragen of jullie nog tips hebben rondom de motivatiebrief. Jullie zijn uitgekozen, dus iets in jullie brieven moet toch doorslaggevend geweest zijn.

Hoe we ons verdiept hebben in de special needs is wel duidelijk, maar waarom dit kindje zo goed bij ons past vind ik lastiger. Op het moment dat ik het oproepje las zei mij gevoel dat dit ons kindje was, maar dat zal vast niet volstaan ;)

Tips mogen natuurlijk ook prive!

Vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt. Wij gaan nu een heel spannende en onzekere tijd in.

Liefs Fayle

• Paulina C.

Hoi Fayle,

Geen adviezen helaas, maar vind het heel leuk en spannend voor jullie! Succes!! (en ik mail je later nog even prive.)

• chococat

Succes Fayle! Spannend de komende tijd!

• zuidelijke moeder

Hallo Fayle,

Schrijf gewoon met je gevoel.

Dat hebben wij in ieder geval gedaan.

Bedenk eens waarom je dat gevoel kreeg, dat dit het kindje voor jullie moest zijn.

Is het de handicap, de leeftijd, andere info.

Wat maakt dit kindje dat het wel bij je past en het ander kindje niet?

Verder wens ik je succes met schrijven en met de tijd erna.

Vond het zelf lastig om niet iedere minuut op de site te kijken of er al iets bij stond.

Groetjes

• Fayle

Hallo allemaal,

Nou, de brief is gefaxt en goed aangekomen bij Kind en Toekomst hoor!!

Nu wacht ons een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele spannende en onzekere tijd.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik erge moeite heb met deze hele procedure (jezelf eerst verkopen alsof het om het krijgen van een baan ofzo gaat, dan weken/maanden in spanning zitten om vervolgens, als je het niet wordt, op de site te moeten lezen dat je het niet bent geworden). Heb het idee dat het een stuk menselijker zou kunnen allemaal, maar helaas is dit de enige manier om de ouders van dit kindje te mogen worden.

Duimen jullie met ons mee?!?!

Gr Fayle

• meco

Hoi Fayle,

Jullie gaan idd een onzekere en spannende tijd tegemoet.

Ik zal hard voor jullie duimen dat jullie gematcht worden met dit kindje.

En als je eenmaal gematcht bent, dan ben je de rest snel vergeten ;)

Toi toi toi

• Omfie

Oh Fayle, ik hoop zo met je mee. Ik zal heel erg hard voor jullie gaan duimen.(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

Heel erg veel succes met wachten de komende tijd.

(:D

Omfie

• MCP

Ja Fayle, ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen.

Ik vind het ook een vreemde gang van zaken.

En vooral erg dat je niet weet hoelang het duurt voordat er gematcht wordt en dan misschien lezen dat er gematcht is maar dat jij het niet bent.

Heel veel sterkte hoor.

En hopelijk komt dit kindje bij jullie!

• m.r

Hoi Fayle,

Tuurlijk duimen wij met jullie mee!!! En zoals je het omschrijft zo voelde ik het destijds ook, onmenselijk en rare manier om het zo te moeten lezen. Heb dit zelf ook bij K en T aangegeven echt was dit hun werkwijze…..Maar na 5 brieven werden wij gemacht met een toppertje die hier nu 4 weken rondhuppelt en het supergoed doet! en vrijwel al mijn brieven hadden dezelfde opszet/insteek. Het is gewoon afwachten…

toi toi toi

• Hermine

Hoi Fayle, wat fijn dat je de brief verstuurd hebt. Ik duim met je mee en heeel veel succes!

Grietjes Hermina