motivatiebrief SF kindje

• sprokkeltje

m.r Schreef:

——————————————————-

> Hoi Fayle,

>

> Tuurlijk duimen wij met jullie mee!!! En zoals je

> het omschrijft zo voelde ik het destijds ook,

> onmenselijk en rare manier om het zo te moeten

> lezen. Heb dit zelf ook bij K en T aangegeven echt

> was dit hun werkwijze…..Maar na 5 brieven werden

> wij gemacht met een toppertje die hier nu 4 weken

> rondhuppelt en het supergoed doet! en vrijwel al

> mijn brieven hadden dezelfde opszet/insteek. Het

> is gewoon afwachten…

>

> toi toi toi

Hier hetzelfde! Duim heel hard voor jullie!

Ook wij hebben 5 brieven geschreven en hebben nu sinds 4 weken een super zoontje bij ons rondlopen waarmee het heel goed gaat!!

Ook wij hebben telkens dezelfde brieven gebruikt, en even een stukje aangepast natuurlijk mbt de sn van het kindje.

Sucses!

• Fayle

Wat lief dat jullie allemaal mee willen duimen!! Oei, wat zal het tegenvallen als we niet uit worden gekozen. We dromen er beide al van en denken er de hele dag aan. Hoe we onszelf ook proberen te beschermen, het lukt gewoonweg niet.

Ondanks dat het nog helemaal niet kan zit ik nu al dagelijks op de site van K&T om te kijken of het kindje niet aan andere ouders is gematcht. Wat een vervelende procedure is het toch!

Gr Fayle

• m.r

Fayle

Wij deden exact hetzelfde!! Dus het is niet vreemd maar soms wel obsessief gedrag hoe begrijpelijk ook, je maakt je soms echt gek dus probeer ook soms afleiding te zoeken//

• Fayle

Hoi mr,

Fijn te lezen dat ik niet gek of uitzonderlijk bezig ben! Heb op zich meer dan genoeg te doen (kind,man, huishouden, werk en sport), maar ondanks dat zit het de gehele dag in mijn gedachten. Allerlei scenario's passeren de revue, voel me net een labiele muts.

Hoe lang heeft iedereen moeten wachten op het belletje dat je uitgekozen bent de ouders van een sf-kindje te worden, nadat het kindje op de site stond? Lijkt heel wisselend te zijn. Een kindje wat er sinds 30-8 op staat had minimaal een week geleden al ouders, anderen die er langer op staan nog steeds niet.

Gr Fayle

• m.r

Fayle

Volgens mij stond onze zoon al ik denk zo eind jan op de lijst en wij hebben 4 mrt geschreven en hadden op 24mrt de matching en op 21 april het officiele voorstel van hem

gr m.r.

• Sjakkie

Wij hebben nu al een keer of vijf geschreven en zijn nog niet gematcht, Ons dossier ligt al sinds half februari in China. Nu hebben we nogal een krappe leeftijdsmarge ivm de leeftijd van onze (bio)zoon en mijn leeftijd. Maar toch… ik vind het iedere keer moeilijker worden als ik lees dat er ouders zijn gevonden en wij het dus niet zijn. Begin bijna aan onszelf te twijfelen. Is de brief niet goed? Is er iets anders waardoor ze niet met ons willen matchen? Ik weet wel dat het niet logisch is, want dan hadden ze niet gezegd dat we te matchen zullen zijn. Maar toch, maar toch, maar toch! Ik vind het geduld opbrengen erg moeilijk in deze fase (zal ook wel heel normaal zijn).

Fayle, ik hoop dat jullie snel te horen krijgen dat jullie het wel zijn!

groetjes Jacqueline

• Fayle

Hoi Jacqueline,

Ik heb je een privebericht gestuurd.

• sprokkeltje

Hey Fayle,

Ik zag dat er weer kindjes gematched zijn, zoooo spannend moest meteen aan jou denken…

Hoop dat jullie erbij zaten..

gr sprokkeltje

• Sjakkie

Dank je Fayle, ik heb je een berichtje terug gestuurd.