Wij zijn altijd eerlijk geweest ook naar de vergunnninghouder toe, voor china liepen de wachttijden alleen maar op, in die situatie hebben wij nooit gezeten, maar wij waren eerst wel gestopt, want ook als de zwangerschap mis was gegaan, dan moet je dit wel verwerken. En dan hadden we alsnog besloten te stoppen, we waren al heel dankbaar met onze dochter.
Hoe het voor anderen zal zijn weet ik niet, wij zijn nooit in deze positie terecht gekomen, maar en een baby en een kindje adopteren, wat bijna gelijk komt, lijkt me heel erg zwaar en ook niet eerlijk tegenover het adoptiekind, dit kindje heeft al een verleden achter zich, en iemand beschreef ook dat je hormonen op gaan spelen als je zwanger bent, dit klopt helemaal.
Ik zou ten alle tijden eerlijk zijn, we hadden de vergunninghouder al eerder ingelicht, maar wilden toch nog definitief wachten met het stoppen van de tweede procedure na de 20 weken, en dit was goed.
wil ze toch heel veel sterkte wensen met alle keuzes die ze maken, maar wees vooral eerlijk.