TA binnen!

• Yuut

Super! Wat fijn dat jullie hem ook binnen hebben, Summer!

Ik gok dat er best veel stellen gaan, want de afreisbijeenkomst is in een zaaltje ipv gewoon bij K&T, ik neem aan vanwege de ruimte?

Wel benieuwd hoor, wat een idee he, over 3 weken weet je gewoon wel precies wie hij is, hoe hij voelt, ruikt, enz….heerlijk!

• summer-2424@hotmail.com

@ yuut oke dat wist ik niet , dacht dat het altijd in het zaaltje was, heb er al zin in we hebben al een kalender gefixt voor onze dochter, elke dag een streepje erbij, ze is helemaal blij wij, ook nog wel even druk bezig met kleren kopen en maar eens kijken hoe dat met het visum gaat

• kasteel

Hoe werkt dat bij K&T? Wachten ze tot er een groep(je) gevormd kan worden of reis je af zodra je als ouderpaar je TA in handen hebt? Ik kan me voorstellen dat dit meer kosten met zich meebrengt i.v.m. de gids/vervoer e.d.

• Paulina C.

Volgens mij reis je bij K&T altijd in groepjes, wij in ieder geval twee keer wel. En inderdaad Yuut, ik denk dat het betekent dat jullie reisgroep vrij groot is. De eerste keer dat wij reisden, reisden we ook met een (heel) grote groep, en werden we in een (waarschijnlijk datzelfde) zaaltje verwacht, de tweede keer reisden we met een klein groepje en kwamen we gewoon op kantoor in Halle bijeen. Hoe dan ook, alvast veel plezier op de reisbijeenkomst en nog veel meer plezier in China!! Houdt een van jullie nog een weblog bij?

Groeten,

Paulina

• Yuut

@ Summer, ik stuur je even een pb.

Groetjes, Yuut

• Daan

hoi,

spannend nog een paar dagen en dan is het zover. Veel plezier de komende weken in China en met jullie kindje voor degene die binnenkort afreizen!! Hebben jullie een weblog Yuut en summer. Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen. Hoop snel na thuiskomst wat te lezen. Hier wachten we nog op de LOA………

Groetjes Daan

• Hermine

Voor allen die bijna afreizen: Veel plzier met de voorbereidingen, de reis en met jullie kindjes!!!

Groetjes Hermine

• kasteel

Hoi Daan,

Heb je ook K&T als vergunninghouder?

Wij wachten ook nog op de LOA…

Daan Schreef:

——————————————————-

> hoi,

>

> spannend nog een paar dagen en dan is het zover.

> Veel plezier de komende weken in China en met

> jullie kindje voor degene die binnenkort

> afreizen!! Hebben jullie een weblog Yuut en

> summer. Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen.

> Hoop snel na thuiskomst wat te lezen. Hier wachten

> we nog op de LOA………

>

> Groetjes Daan

• Daan

hoi Kasteel,

Wij zitten inderdaad ook bij de vergunninghouder K&T! 11 april zijn wij gematcht en jullie?

Groetjes Daan

• Yuut

Hoi, ja, de spanning loopt erg op hoor…..nog een paar kleine zaken en dan echt weg!

Wij hebben geen weglog, na terugkomst zal ik wel wat posten hier,

Sterkte met wachten, het is zo onvoorspelbaar hoe lang het duurt!

groetjes Yuut