TA binnen!

• Yuut

Bedankt Paulina!

Groetjes Yuut

• Yuut

Bedankt! En voor iedereen die nog wacht….sterkte!

• kasteel

Wij 17 januari.

Ook wij wachten nog steeds op de LOA…

Het is nu niet meer leuk.

Daan Schreef:

——————————————————-

> hoi Kasteel,

>

> Wij zitten inderdaad ook bij de vergunninghouder

> K&T! 11 april zijn wij gematcht en jullie?

>

> Groetjes Daan

• Ing2

Heel veel succes met de de reis en geniet!

• Daan

hoi Kasteel,

Ik herken het, maar het troost mij wel een beetje om te weten dat we niet de enige zijn die wachten…….Al is het een schrale troost want als je gematcht ben, wil je zo snel mogelijk je kindje in je armen sluiten! Sinds wanneer liggen jullie documenten dan in China?

Groetjes Daan

• flap

Ik weet er alles van. WIj gaan nu richting 1.5 jaar wachten, maar is niet China hoor.

Alleen bij ons is er niemand die zo lang gewacht heeft in het verleden, dus die steun hebben wij niet

• Daan

hoi Flap,

Dat is lang zeg! Dan heb ik niks te klagen. Jullie zijn al wel gematcht? En als je steun zoekt die wil ik je echt wel geven hoor:) in welke vorm dan ook……Sterkte met alles.

Groetjes daan

• kasteel

Hoi Daan,

Onze papieren lagen nog maar net in China, doordat we op een andere wachtlijst hebben gestaan. Ze moeten dus nog wel vertaald worden naar het Chinees. We hadden daar ook wel rekening mee gehouden, maar we zien inmiddels een heel aantal mensen met een later voorstel die hun kindje al hebben of tenminste de LOA… Ik ken in ieder geval niemand die momenteel lager aan het wachten is dan ons.

Op den duur wordt je toch ietwat ongerust en ga je denken “waarom wij niet?” en natuurlijk: gaat het wel goed met onze zoon!

Daan Schreef:

——————————————————-

> hoi Kasteel,

>

> Ik herken het, maar het troost mij wel een beetje

> om te weten dat we niet de enige zijn die

> wachten…….Al is het een schrale troost want

> als je gematcht ben, wil je zo snel mogelijk je

> kindje in je armen sluiten! Sinds wanneer liggen

> jullie documenten dan in China?

>

> Groetjes Daan

• Daan

hoi Kasteel,

onze papieren liggen sinds eind maart in China. Het is voor jullie inderdaad dan frusterend om te lezen dat er ouders zijn die later gematcht zijn maar nu in China zitten. Maar onthoud dat ook wij op een dag onze zoon (ja, wij krijgen ook een zoon!) in onze armen mogen sluiten. Jou ongerustheid herken ik ook hoor. Wij hebben sinds vorige week elke week contact met K&T; niet dat het sneller gaat maar toch hebben we zo het idee dat we…… ach ja geen flauw idee eigenlijk. Je hoopt dan meer te horen en of te weten….. Soms zou ik wel een blik willen werpen in de toekomst; gewoon over een paar maanden om zeker te weten dat alles goed komt