Graag advies buggy, zie door bomen t bos niet meer!

• mar10e

Hallo allemaal,

Mijn man en ik weten we sinds een aantal weken dat we de ouders mogen worden van een (bijna) 2 jarig meisje. We zijn nu op zoek naar een paraplubuggy. Ik heb me al georienteerd, maar er is zoveel keus. Graag krijg ik wat advies en hoor ik gebruikerservaringen. We hebben een aantal wensen tav de buggy: neerklapbaar in ligstand zodat ze ook even kan slapen, zitje moet naar ons toe kunnen worden gedraaid zodat ze ons (zeker in het begin) kan aankijken en hij moet goed opklapbaar zijn, we wonen namelijk 1-hoog en hebben een smalle opgang.

Tips en adviezen zijn erg welkom.

Groetjes Martine

• elisavm

Gewoon een MacLaren, is het beste

• summer@

Ik heb ook een mc laren een licht gewicht buggy die je ook op de fiets mee kan nemen en de kap kan je er ook af halen als het mooi weer is.

succes met uitzoeken,

en ik heb hem toevallig via een kennis gekocht voor een paar centen,

zou ook een op marktplaats kijken,

mijn zoontje van twee en een half zit er bijna niet meer in,

hij wil liever lopen, alleen als we hele einden moeten lopen zit hij er nog in maar anders niet meer.

maar het is natuurlijk ook of je kindje een sn heeft, dan zou ik wachten met kopen en je kindje dan meenemen naar een winkel en in verschillende laten zitten en dan zien welke het beste past en het fijnste mee is om te lopen,

en zou ik voor straks als je naar het land gaat

van iemand die je kent vragen of je hem mag lenen, maar dat is aan jullie.

• kasteel

Ik heb ook een McLaren, maar daarbij kun je het zitje niet naar je toe draaien. Wel een handige, degelijke buggy in gebruik (makkelijk in te klappen, slaapstand, handig voor achterin de auto).

Wij hebben het voorstel van een kindje van 2,5 jaar oud en zijn op zoek naar een andere buggy (wrs gaat de McLaren mee naar China en de vraag is hoe goed hij na de vliegreizen nog is…). Ik ga er namelijk niet vanuit dat hij in China gewend is om veel te lopen en wij doen hier in het dorp eigenlijk alles te voet.

• MCP

Koop gewoon in china een buggy, dan weet je zeker dat hij heel is, voor minder dan 25 euro heb je er 1, heb ik ook gedaan.

Geen enkele paraplubuggy kan je volgens mij naar je toe draaien, dat kan alleen met wandelwagens en ook lang niet met allemaal. Ik zou hier geen dure buggy aanschaffen en die meenemen. Echt het gebeurt erg vaak dat wagens kapot aankomen.

Ik had thuis een wandelwagen die je dus inderdaad naar je toe kunt draaien, een Mutsy, maar die draag je niet zomaar de trap even op, hij is best zwaar. Maar ik vind dat echt het einde. Het kind zit veel comfortabeler dan in een buggy en het loopt voor jezelf ook beter, van een buggy krijg ik het tenminste erg in mijn onderrug.

• Simone30

Je kunt ook gewoon naar een babyzaak gaan en je voor laten lichten?

• mar10e

Bedankt voor de tips tot nu toe. Zeker gaan we uiteindelijk naar een babyzaak om ons voor te laten lichten, bedankt voor de tip ;) maar een beetje voorwerk vind ik zelf altijd wel prettig. Winkels geven wel info (en maken reclame), maar geven geen gebruikerservaringen en die vind ik vaak wel helpend..

Even ter info, ons kindje komt niet uit China hoor, maar uit Bulgarije. We gaan daar denk ik geen buggy kopen voor de week dat we daar zijn, dan nemen we een rugdrager mee.

Als mensen nog tips hebben voor goede buggy's, graag.

Groetjes Martine

• Eli1

t wordt saai maar ik zeg ook de MacLaren. slaapstand, superkleine draaicirkel ( handig in stad, winkels, etc etc), en opklapbaar met 1 hand zelfs.

• B

Wij hadden een nieuwe koelstra buggy gekocht voor mee naar China.. Niets mee gebeurt hoor.. Gebruiken hem nu nog steeds.. China buggy was voor ons geen optie omdat die veel te laag zijn.. (man is 1.95) ..

• B

We hebben voor thuis de maxi cosy mura driewieler.. Ook erg fijn en die kun je met zitje naar je toe draaien…