Graag advies buggy, zie door bomen t bos niet meer!

• Omfie

Een Quinny Zapp Extra kun je wel naar je toe draaien. De gewone Quinny Zapp kan dit weer niet, maar die is wel mee te nemen op de fiets. De extra weer niet. Heeft zo z'n voor- en nadelen.

Wij hebben gekozen voor de normale Quinny Zapp. Kan wel mee op de fiets, maar niet liggen. Onze zoon van 1,5 slaapt eventueel ook zittend in de buggy en als ik langer wegga of weet dat hij zou moeten slapen, neem ik de wandelwagen mee.

Succes met zoeken.

Omfie

• MB72

Wij hebben een Quinny Zapp Extra, een ideale buggy. Het is geen paraplu-buggy. Het onderstel kan wel heel klein worden ingeklapt, het kuipje kan echter niet kleiner worden gemaakt. Ik gebruikte het onderstel ook om de maxicosi op te zetten. En hij kan helemaal plat, en naar je toe worden gedraaid. Ik ben er heel blij mee!

• mar10e

Even ter info: Het is een quinny zapp extra geworden. Onze dochter kan dan in het begin met het gezicht naar ons toe zitten (vinden we voor de eerste tijd erg belangrijk), ze kan liggen en hij is klein opvouwbaar, voor ons ideaal. Het onderstel kan aan een haak in de trapopgang en de bak (waarin ze zit) kan aan de kapstok. Hij kan zelfs mee op de fiets (niet ideaal maar t kán), het onderstel past op de fietshouder van de gewone zapp en de bak kan in de fietstas. Ja je wordt inventief zo midden in de stad. ;). Maar, waarschijnlijk ga ik m niet veel meenemen op de fiets, we wonen hartje centrum. Dank voor de tips. Ik ga verder met de rest van alle voorbereidingen, zo leuk!

• Hermine

@ Mar10e , heb je de buggie al in gebruik en hoe is die bevallen? Wij denken ook aan een quinnie zapp extra, vooral omdat het kindje dan met gezichtje naar je toe zit en wij ook een smalle gang hebben en weinig opbergruimte. Graag hoor ik je ervaring!

Groetjes Hermine

• mar10e

Hoi Hermine,

Wij wachten nog op bericht voor de tweede keer reizen, kan nog een paar weken duren (wachten duurt lang! zeker omdat we haar al ontmoet hebben). We zijn van plan om het onderstel aan een haak beneden in het trapgat te hangen, dat past zeker want vouwt op tot redelijk compact vierkant pakketje. De bak is heel licht en die hangen we boven aan de kapstok, neem je makkelijk mee de trap op.

Hoop dat ik je snel mijn gebruikerservaring kan vertellen :). Waar komt jullie kindje vandaan? Zijn jullie al gematcht of nog wachtend?

Groetjes Martine

• Hermine

Hoi Martine,

Ja wij moeten via de gang naar de tuin dus niet erg praktisch. En we wonen in het centrum van een grote stad dus doen veel lopend. Dan is een goede opvouwbare buggie wel fijn die je kan ohangen aan een haak. . We hebben een leuke aanbieding gezien van de quinny zap extra met extra ophanghaken . Zo'n leuke rode. Heerlijk het shoppen kan beginnnen haha. Jullie veel succes , wat moeilijk zal dat zijn voor je als je je meiske al hebt gezien. Wij zijn pas gematched met een kindje uit China. En hopen over 4,5 maanden naar china te mogen afreizen.

Groetjes Hermine

• mar10e

Hoi Hermine,

Jee, 4,5 mnd da's ook een tijd zeg. Hopelijk vliegt voor jullie ook de tijd!

Al die voorbereidingen zijn in ieder geval wel heel leuk he?

Veel succes.

Groetjes Martine

• Hermine

Ja super, het shoppen kan beginnen haha!

• MarloesG

Wij hebben ook zo'n buggy. En in gebruik hoor! En het is een fantastische buggy. Zeker ook omdat je hem twee kanten op kan zetten en plat kan leggen. Ons zoontje van nu net 3 jaar zit er nog altijd in. Toen hij kleiner was heeft hij er zelfs in geslapen als we onderweg waren. Nu zou dat nog steeds mogelijk zijn.

Het enige nadeel is misschien dat je het zitgedeelte niet kan inklappen met de buggy mee maar je hebt daardoor wel weer het voordeel dat je hem kunt omdraaien.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,

Marloes

• mar10e

Dat klint goed Marloes. Fijn dat de buggy zo goed bevalt. Dat niet inklappen van het zitgedeelte vonden wij ook een nadeel, echter het naar ons toezitten en het liggen, comfort voor t kindje, vonden wij belangrijker.

Hoop dat we m snel kunnen gebruiken :).

Groetjes Martine