referentiebrieven

• A G

Toch nog even een vraagje (wederom referentiebrief). Ik heb er weer 1 gekregen maar die begint niet met de zin zoals het beschreven staat in de papieren van K&T. Heeft iemand er ervaring mee of deze brief echt moet beginnen met “de getuige verklaart…”(in het engels dan natuurlijk) of is dit alleen een voorbeeld hoe de brief kan beginnen?

• Hermine

Volgens mij moet het zoals beschreven staat van K&T. Bij ons is er een teruggekomen van K&T omdat onze vrienden ook een eigen opzet hadden gemaakt.. K&T streept dan aan wat anders moet en dan moeten je vrienden het opnieuw maken. Ook stond er een engelse spelfout/gramatica fout in bij ons .Succes!

Groetjes Hermine

• A G

okee, dan ga ik maar vragen of ze het (gedeeltelijk) overnieuw wil doen. Helaas. In ieder geval weer bedankt voor de reactie!

• kasteel

Hoi AG,

Wij hebben er ook 1 teruggekregen waar de beginregel wel min of meer op die manier stond beschreven, maar dan aan het begin van de tweede alinea. Die moest dus opnieuw.

Ook moest er 1 opnieuw omdat er 2 of 3 witregels in moesten worden geplaatst!

Wij dachten zelf dat zoiets toch wel verloren gaat met de vertaling, maar het schijnt belangrijk te zijn…

Succes!