adoptie bulgarije

• wereldwonderwinkel

Hoi Janneke,

als je open staat voor special need en voldoet aan de andere eisen voor China zou ik China zeker overwegen.

Aanmelden, op gesprek en papieren verzamelen duurt een aantal maanden, je loopt dan maar enkele maanden vertraging op door je korte huwelijksduur (moet 2 jaar zijn, bij eerste huwelijk) en daarna gaat het op dit moment zeer vlug (lees; voorstel binnen een half jaar, soms zelfs véél vlugger) Betreft altijd kindjes met een special need, maar als je daar sowieso al voor open stond, zou ik me niet tegen laten houden door een paar maandjes wachten tot je lang genoeg getrouwd bent!

gr.

• roel

http://onsadoptiekindje.come2me.nl/

voor mensen die ons adoptieavontuur (Bulgarije) willen volgen, of veel informatie zoeken over adoptie in agemeen.

Site is zo compleet mogelijk gemaakt; Word vaak omschreven als ‘compleet’'

• Marie

Ik ben op zoek naar mensen die al een kindje uit Bulgarije geadopteerd hebben.

Zou graag meer willen weten over de achtergrond van de kinderen.

• Marie

Tja, je weet het niet wat iemand bedoel, maar ik vroeg het me ook wel af.

Maartje Schreef:

——————————————————-

> Hoi Cees

>

> Wanneer je je een beetje verdiept in adoptie is al

> snel duidelijk dat er geen kinderen boven de 6

> tenzij brusje maar 12 is geen optie.

>

> Ik ben een gezonde ouder met enig achterdocht, ik

> krijg het een beetje benauwd met deze

> vraagstelling. Of ben ik de enigste??? Is mijn

> twijfel niet terecht?

• Marie

Hebben jullie al een kindje geadopteerd uit Bulgarije?

Zo ja, ik zou zo graag meer willen weten over de achtergrond van de kinderen, de leeftijd en eventuele problemen.

• Marie

Dat is al lang, sorry.

Ik sta op het punt mijn papieren aan K&T te geven voor Bulgarije, maar als jij meer weet over de kansen, achtergronden en leeftijden (en hoe geadopteerde kinderen het vaak doen in NL), dan zou ik graag meer horen. Ik hoop niet dat je het vervelend vindt…

• c.m

Hallo Marie,

Aan wie vraag je dit?

Groetjes Claudia

• c

hallo allemaal,

wat vreemd dat er zoveel moeite is om een geschikte notaris te vinden… Het gaat toch om het legaliseren van je handtekening?

Wij zijn zelf met een procedure voor China bezig, maar heb hier in Amersfoort al zeker 7 notarissen gevonden die willen legaliseren, waarvan zelfs een aantal gratis.

Het loont dus zeker de moeite om wat rond te bellen.

SUCCES!!

• Riana

Hallo,

Sinds kort is onze nieuwe website online.

www.adoptieuitbulgarije.nl

Het is nog vol op in ontwikkeling maar er is in ieder geval ook de mogelijkheid om onderling (aspirant adoptiefouders met keuze voor Bulgarije) met elkaar in contact te komen.

groetjes,

Riana

• Myrna

Zijn er nog meer mensen met een website/weblog over adoptie uit Bulgarije?