hoi kunnen jullie mij het email of een ander adres geven van k en t alvast bedankt voor de moeite
Hoi Elfje,
Het oudste document mag max. 4 mnd oud zijn bij indiening in Bulgarije.Wellicht ten overvloede, maar stem het aanvragen van de documenten goed op elkaar af. Keuringen bij artsen (psychiater) duren vaak het langst.
K&T heeft ook nog even nodig om ze na te kijken en te verzenden. Tegen ons werd gezegd, max 3 mnd en 2 wkn bij indiening K&T, Er van uitgaande dat zij daarvoor de kopieeen al gezien en goedgekeurd hebben.
Succes!
Groet Martine
Hallo,
Ik heb net alle documenten bij elkaar en ben nu op zoek nara ene notaris. Ik lees dat dat niet zo makkelijk is. Weet iemand misschien een notaris die dit doet in Amsterdam of omgeving? Ik heb overigens wel kope paspoort van psych en huisarts, maar geen handtekening. Hopelijk is dit ok anders moet ik weer terug.
Dank alvast, ik zou er enorm mee geholpen zijn.
Groetjes, Saskia
Hoi Saskia,
De handtekeningen staan al op de kopie paspoort en als het goed is zijn de documenten ook ondertekend. De notaris zal de handtekeningen vergelijken. Van de werkgevers heb je ook een kopie paspoort nodig.
Succes met het vinden van een notaris!
groeten, Maaike
slemo Schreef:
——————————————————-
> Hallo,
>
> Ik heb net alle documenten bij elkaar en ben nu op
> zoek nara ene notaris. Ik lees dat dat niet zo
> makkelijk is. Weet iemand misschien een notaris
> die dit doet in Amsterdam of omgeving? Ik heb
> overigens wel kope paspoort van psych en huisarts,
> maar geen handtekening. Hopelijk is dit ok anders
> moet ik weer terug.
>
> Dank alvast, ik zou er enorm mee geholpen zijn.
>
> Groetjes, Saskia
Hallo allemaal,
wij hebben zojuist alle gesprekken bij de raad afgerond en mogen volgende week ons BT-verslag gaan lezen. Wij vinden het zo ontzettend moeilijk om voor een landte kiezen, wer zijn ook nog niet zo lang getrouwd (1,5 jaar) dus we hebben ook niet veel te eisen. Zodoende overwegen wij ons in te schrijven voor Bulgarije. ik lees op interenet echter dat er heel weinig kinderen komen uit bulgarije, dus vraag ik me af of het wel zin heeft. Heeft iemand hier ervaringen mee of kan iemand hier iets over vertellen?
Bedankt en lieve groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?