adoptie / draagmoederschap India

• KP

Ik ga niet op de hele kwestie draagmoederschap in want dat daar heb ik me niet genoeg over ingelezen maar op een aantal andere punten heb je de koe goed bij de horens gevat :P

Let op wat volgt……

• Claudette

Mijn man en ik hebben hetzelfde IP-adres. Bij jou is dat dus anders?

• anoniem3

"…ook direct uitgemaakt voor de grootste crimineel die op aarde rondloopt.'''

?

Waar staat dat?

• KP

Je geeft zelf het antwoord al ;-)

• Claudette

IP is hetzelfde.

• regenboog3@gmail.com

Ik zou niet kunnen leven met het gedachte dat ik als een hondje bij mijn moeder was weggehaald die me tegen betaling op de wereld heeft gezet. Hoe vernederend, hoe kotswekkend.

Zelf heb ik twee kinderen volgedragen en ik ervaar het als een spug in mijn gezicht, het idee alleen al dat ook mijn lichaam als een broedconteiner kan worden gebruikt. Een verkrachte vrouw kan zich zo voelen, akkoord, maar uit eigen beweging doe je jezelf dit niet aan. Tegen betaling, als ‘altruistische’ hobby?? Hoe kan je je eigen kind met zoiets opzadelen? Dat een vrouw een kind in haar lichaam kan laten onstaan en het negen maanden dragen, zichzelf verbiedend een band met haar eigen baby te ontwikkelen?

Hoeveel tijd houdt ze dat kind nog bij zich eigenlijk? Voor hondjes is dat minstens een maand…Krijgen die baby's nog moedermelk? Te gevaarlijk zeker…Er bestaan wel anti-lactatie pillen. Hebben ze ook pilletjes tegen de moederlijke gevoelens?

Isra?

• Christine2003

Hallo, neem contact op (neba@berlin.com) als u geïnteresseerd bent in adoptie van een kind. Mijn man en ik hebben hier privé geadopteerd. Bedankt.

Lilian