aangetekende brief

• F

Hallo,

Op 4 april hebben wij het begeerde telefoontje ontvangen met ons voorstel. Vandaag is de postbode langs geweest met een aangetekende brief van de vergunninghouder. Helaas waren we er niet, en ben wel naar het postkantoor geweest, maar daar ligt het pas morgen:(

Weet iemand wat er in die brief kan staan? Ben zo nieuwsgierig. Het dossier en de foto's hebben we al ontvangen, dus dat kan het niet zijn. Misschien heeft het te maken met de naamgegevens die wij per mail hebben moeten doorgeven?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben zoooooo benieuwd….

alvast bedankt!

• Paulina C.

Het kan de LOA zijn….! Die komt ook altijd per aangetekende post. Spannend!!

• xq

Ohh spannend!!

Als je via K&T adopteert, denk ik dan het de LOA is…

• F

Het is zeker spannend!!!!

Maar kan dat al zo snel dan, want wij hebben pas op 4 april het voorstel gehad.

Gr. F

• sprokkeltje

Nou ben ik benieuwd hoor!

Wij hebben 16 maart de match gehad en 4 april het voorstel..

Ben benieuwd of wij ook aangetekende post krijgen dan…onze vg is K&T

• csekka

Wat een ongelooflijk verschil dan in procedures….. wij wachten al sinds 31-12(voorstel) op onze LOA!!!!!!!

xq Schreef:

——————————————————-

> Ohh spannend!!

>

> Als je via K&T adopteert, denk ik dan het de LOA

> is…

• sprokkeltje

Maar in onze papieren van K&T staat ook nog dat je eerst een letter of……(en dan geen loa) krijgt die je moet ondertekenen en terug opsturen, daarna pas volgt volgens mij de loa..

Zou wel geweldig zijn als het al de loa is. Ligt ms ook aan de sn van het kindje?

• sprokkeltje

En? Nu ben ik wel benieuwd wat de post voor je had meegebracht?

• wimi wimi

Jullie praten allemaal over een LOA

Wat is dat? Ik ken die term (nog) helemaal niet?

• wimi wimi

Jullie spreken over een LOA.

Wat is dat? Ik ken die term (nog) helemaal niet?