JIPPIE!!!!!!
DE brief is binnen… Nu nog wachten tot we mogen afreizen. Ben benieuwd hoe lang we daar op moeten wachten, want dit ging wel heel snel!
heel goed je mond gehouden, ben trots op je!!!
heb pas over 4 weken een afspraak voor de inentingen… morgen maar even bellen of dat eerder kan.
Heb alleen helemaal niemand gehoord die de LOA al heeft, hoop niet dat we helemaal alleen reizen!
Ik zal morgen k en t nog even bellen dat ik jullie mee wil hebben!
Onze huisarts wist het precies, maar goed, die is formeel ook travelarts. Maar je kan ook zelf bij de GGD informeren wat je nodig hebt en het dan via de huisarts regelen. En het werd ook gewoon door de zorgverzekeraar vergoed omdat de huisarts het deed, heb van mensen die het bij de GGD hebben laten doen wel eens gehoord dat ze het niet vergoed kregen.
Of juist niet!! Informeer eerst even bij je verzekering want doordat wij het bij de huisarts hebben laten doen moesten we 30% zelf betalen. Onze verzekeraar heeft een contract met meditel en vergoed het daar wel 100%.
En houdt rekening met de tussentijd die nodig is voor de prikken. Ik zou het idd zsm laten doen.
Succes, o ja tip: 1 prik kan een stijve arm geven laat die dus niet in je functiearm zetten ;-)
Wij zaten binnen 5 weken na LOA (letter of acceptance waarin je aangeeft het kindje echt te willen adopteren) in het vliegtuig.
Groet
KP
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?