hart luchten

• B

Al enig idee dan wanner jullie heen mogen?

• Marlize

Als de TA er is wordt de reis zsm geboekt.

Maar ja…die TA kan morgen komen en over 3 weken…

We wachten het maar af.

• m.r

Klopt Marlize ik heb het verkeerd gelezen, kan gebeuren.

Het is me helder wat je hebt moeten verzamelen voor die tijd.

Wij hadden alles al rond voor de SF vandaar mijn vraag, stond er ff niet bij stil

• Marlize

Kan gebeuren.

• sprokkeltje

Ik vroeg me af of je al de loa gehad hebt inmiddels?

Want ik voel me net als jij in je openingspost …..en wij wachten ‘ nog maar’ 2 maanden op de loa.

• elisavm

Hoi Sprokkeltje, ik denk dat dit berichtje voor mij is toch? Ja wij hebben inmiddels de LOA ontvangen ofwel de letter of seeking confirmation of adopter. Dit is inmiddels al een week of 2 geleden opgestuurd. Zo zie je maar dat het nooit ophoudt, want na ontzettende blijdschap met de LOA is het ongeduld nu omgezet in wachten op de Travel approval (TA) en vind ik de afgelopen 2 weken alweer te lang. Want wanneer komt nou de TA en wanneer horen wij nu eindeljk de afreisdatum etc etc.

Ik hoop dat jij je LOA snel ontvangt (en de TA)

• csekka

Het schijnt tegenwoordig wel 6 weken te kunnen duren voordat de TA komt, na de LOA.

Wij wachten al sinds 31 -12 op onze LOA!!!!! word zo langzamerhand een beetje gek…

• sprokkeltje

Ja ik vroeg het aan jou inderdaad Elisavm.

Wat super dat je m eindelijk hebt!!

Oh ik zie het helemaal gebeuren idd dat als wij eindelijk de loa hebben, dan ook weer zo zenuwslopend zitten te wachten op de TA.

En Csekka, bij welke vgh zit je? Heb je nog niet gevraagd waarom het zolang duurt?

• csekka

sprokkeltje Schreef:

——————————————————-

>

> En Csekka, bij welke vgh zit je? Heb je nog niet

> gevraagd waarom het zolang duurt?

KT, al een aantal keren gebeld. China geeft aan “dat ze er mee bezig zijn”, “het verschilt van procedure tot procedure”, “Er wachten nog meer mensen zolang, ik zou me maar geen zorgen maken”

Dus niet echt een concreet antwoord. Het ligt aan de CCWAA kennelijk

• elisavm

Hoi sprokkeltje

We hebben wel al de 2 e rekening ontvangen van k&t van 4000 ongeveer en nog iets wat je moet legaliseren en er stond dat je ook al je visum kon aanvragen. Dat betekent dat we toch in ieder geval binnen 3 maanden in China zitten! Ik hoop echt dat je loa snel komt. Onze papieren lagen al sinds nov in China misschien scheelt dat?