Al enig idee dan wanner jullie heen mogen?
Hoi Sprokkeltje, ik denk dat dit berichtje voor mij is toch? Ja wij hebben inmiddels de LOA ontvangen ofwel de letter of seeking confirmation of adopter. Dit is inmiddels al een week of 2 geleden opgestuurd. Zo zie je maar dat het nooit ophoudt, want na ontzettende blijdschap met de LOA is het ongeduld nu omgezet in wachten op de Travel approval (TA) en vind ik de afgelopen 2 weken alweer te lang. Want wanneer komt nou de TA en wanneer horen wij nu eindeljk de afreisdatum etc etc.
Ik hoop dat jij je LOA snel ontvangt (en de TA)
sprokkeltje Schreef:
——————————————————-
>
> En Csekka, bij welke vgh zit je? Heb je nog niet
> gevraagd waarom het zolang duurt?
KT, al een aantal keren gebeld. China geeft aan “dat ze er mee bezig zijn”, “het verschilt van procedure tot procedure”, “Er wachten nog meer mensen zolang, ik zou me maar geen zorgen maken”
Dus niet echt een concreet antwoord. Het ligt aan de CCWAA kennelijk
Hoi sprokkeltje
We hebben wel al de 2 e rekening ontvangen van k&t van 4000 ongeveer en nog iets wat je moet legaliseren en er stond dat je ook al je visum kon aanvragen. Dat betekent dat we toch in ieder geval binnen 3 maanden in China zitten! Ik hoop echt dat je loa snel komt. Onze papieren lagen al sinds nov in China misschien scheelt dat?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?