We hebben de TA

• MCP

Onze VGH heeft indertijd tegen ons gezegd dat de TA 4-6 MEESTAL 4-6 weken duurde NA terugsturen naar China.

Maar dat er uitzonderingen naar boven en naar beneden waren van 9 weken of 2 weken…dus tja, zoveel zegt het ook weer niet.

Er werd ons wel precies verteld wanneer het terugsturen was gebeurd.

Onze VGH boekt de reis pas als de TA binnen is en op het afreisgesprek krijg je de rekening pas.

Ik blijf het “niet slim” vinden ( en dan zeg ik het nog netjes ) van K&T dat ze alvast een proforma datum geven, dat is mensen weer onnodig in de stress laten zitten, laten hopen op iets wat eigenlijk nog niet zeker is.

• Ri.65

HOi Anne2

ik weet uit eigen ervaring hoe zwaar het is als de mensen waarmee je samen op gaat wel de TA krijgen. Bij de vorige adoptie hebben we (heb ik volgens mij al eens eerder geschreven) krap een jaar moeten wachten op LOA. Afschwuwlijk lang. Waarom?? dat weet niemand!!! Is ook nooit duidelijk geworden. En iedereen ging naar China behalve wij! Mensen die 3/4 jaar na ons een voorstel kregen gingen nog voor ons nmaar China. Slopend is dat!!!!!

En alle goedbedoelde woorden…………… tja heel lief bedoeld maar je wilt maar 1 ding en dat is naar China je kindje in de armen sluiten.

het wachten nu op de TA is dus ook slopend vooral als je hoort dat anderen wel mogen gaan. En elk woord voelt als een dooddoener. En inderdaad wat vertel je dan de kinderen? Hoe moet je in vredesnaam uitleggen waarom je zo lang wacht?

We hebben nu net een week de LOA voor deze adoptieprocedure. En even leek het weer mis te gaan. Want de mensen waar wij samen mee op gingen kregen wel de LOA. Ik was onrustig en bleef onristig. En het bleek later dat dit niet onterecht was. Want wij werden niet gebeld voor de LOA maar de papieren die in China lagen klopten niet. er moest een niewe voor komen gelegaliseerd. Dus dat kostte een lange tijd extra. Pffffffffffff. weer dus. wat werd ik onzeker….. Ik was niet te genieten. Maar gelukkig de LOA is nu een stuk sneller. Wel 7 1/2 maand dan de vorige keer. Tjonge wat gaf me het een rust zeg!

groetjes Ri.65

• anne2

Bedankt voor jullie steun!! We waren zo graag met csekka meegegaan!! Laten we het zop zeggen: de enige zekerheid bij adoptie is de onzekerheid. Ik plak maar weer een stuk aan de aftelkalender en we hopen dat we een week later wel zullen afreizen.

• sprokkeltje

Hoi Mcp,

In dit geval is het niet de proforma datum die mensen nu verdriet doet, of gedeeltelijk, maar het feit dat je gelijk op loopt de hele procedure en dat je zelfs denkt samen te gaan reizen, en nu opeens de ene wel de TA heeft en de andere niet.

Dat doet zeer. Want je wil ook naar je kindje. En omdat je gelijk loopt verwacht je toch ook te mogen gaan.

Ik weet zeker jullie de ta in de loop van volgende week gaan krigjen hoor meiden. Er kan nooit heel veel tijd tussen zitten!!

Even iets langer aftellen en dan…op naar jullie kindje!

Ik hoop dat die van ons ook niet al te lang op zich laat wachten.

Wij gaan nu week 5 in van het inloggen van de LOA in CHina.

Gisteren week 4 afgerond.

Kom op meiden…elke dag die voorbij is is er een dichterbij!!!

• sprokkeltje

Anne2 : hou je ons op de hoogte? Ik duim keihard voor je dat je TA er morgen is!!

En van derest van de meiden, ook gewoon deze week!

• sprokkeltje

Waar blijven nou die jubel berichtjes …:(