We hebben de TA

• bd

Heeft iemand nog met K&T gebeld over de TA? We wachten vandaag alweer 6 weken op de TA pffff. Het wachten wordt nu wel pittig hoor!

• Ri.65

Tjeeeeeeee BD.

Dat is lang zeg….. Heb je nog contact gehad met K&T?/ Wat zeiden ze?

Welke datum staat er op de proforma rekening?

Ik heb met je te doen hoor!

groetjes Ri.65

• sprokkeltje

Jeetje BD, ik zou gewoon eens bellen vandaag!!

Hebben jullie proforma 28 juli staan?

• bd

Ik heb inderdaad net gebeld en er is nog geen afreisdatum bekend. We hadden pro forma 29 juli maar dat gaat in ieder geval niet lukken.

Erg balen hoor!!!!!!!!!

• sprokkeltje

Grr…

Ik las in de draad die ik opgezet heb dat Csekka gisteren te horen heeft gekregen dat ze volgende week vliegen, dat de ta binnen was…

• anne2

Hoi bd,

We zitten in hetzelfde schuitje: ik heb ook vanochtend gebeld en 29 juli afreizen gaat ook voor ons niet meer lukken. Eerst 5,5 maand gewacht op LOA en nu dit…we wachten vanaf 8 juni nu alweer. Ik vind het moeilijk om de moed erin te houden. Hoe moet ik nu nog iets aftellen met mijn dochter van 5?

• csekka

anne2 Schreef:

——————————————————-

> Hoi bd,

>

> We zitten in hetzelfde schuitje: ik heb ook

> vanochtend gebeld en 29 juli afreizen gaat ook

> voor ons niet meer lukken. Eerst 5,5 maand gewacht

> op LOA en nu dit…we wachten vanaf 8 juni nu

> alweer. Ik vind het moeilijk om de moed erin te

> houden. Hoe moet ik nu nog iets aftellen met mijn

> dochter van 5?

We hadden zo gehoopt samen te reizen….. wil iedereen heel hard duimen, dat deze uitnodiging de komende dagen nog komt?!?!

• sprokkeltje

Natuurlijk doen we dat!!!!!

Het lijkt mij dat die TA s binnen nu en een dag of wat gaan volgen hoor, jullie hadden tegelijk de loa?

Wanneer is jullie afreisgesprek?

• csekka

Anne2 en wij liepen met elke stap gelijk, van voorstel tot LOA, alles. Vandaar dat we er ook van uit gingen, dat we samen konden reizen. We blijven hopen

Afreisgesprek is dinsdag de 26e

• sprokkeltje

Pfff..wij lopen ook met m.r gelijk op..ik maar denken dat het dan zeker is dat je samen vliegt..dat valt dan tegen zeg!!!

Het kan nog he, de dag is nog niet om, weet niet of de post al geweest is bij hen, en morgen heb je ook nog…

Ik duim echt keihard!!!!!!!!!!