Wachten op de TA k&t

• N&P

Meiden, ik ben wel benieuwd hoe het met jullie is. Inmiddels zullen jullie je kindje al bij jullie hebben; gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat/is gegaan.

• Ri.65

Ik heb mail contact met ze. het gaat supergoed!!! Ze zijn druk met het regelen van de papieren en met het genieten van hun kindje.

En ze zijn zoooooooooooooooooo mooi!!!!

Groetjes Ri.65

• summer6974

Oh wat fijn om te lezen. Ik denk ook regelmatig aan ze. Ik geloof graag dat ze mooi zijn!

• summer6974

Ri.65 Heb jij al enig idee wanneer jullie reizen, dat zal toch ook niet heel lang meer duren??? Trek je het nog?

• N&P

Oh wat leuk om te horen en wat spannend om nu nog te moeten wachten Ri 65!

• summer6974

Ondanks dat de berichten vanuit de vergunninghouders zijn dat de wachttijden (voor een voorstel) oplopen, zie ik toch om me heen op weblogs e.d. dat er wel degelijk snelle matches zijn. En echt niet allemaal oudere kinderen met hele zware combi's van SN's. Dat samen met de verhalen hier zorgen ook bij mij voor kriebels hoor. Hoe is het met de andere wachtenden????

• Omfie

Ik weet niet of iedereen zo openlijk spreekt over de special need van hun gematcht kindje. Dat doet er natuurlijk in het openbaar ook niet toe.

Sommige special needs zijn zichtbaar en andere ook weer niet.

Bij mij kriebelt het ook behoorlijk. Toen we er afgelopen lijst (weer) niet bijzaten, viel me dit erg zwaar. Hopelijk hoeft ons geduld niet lang meer op de proef gesteld te worden.

• Fayle

Ook hier een wachtende mama die het ook behoorlijk voelt kriebelen!

We wachten nu vanaf januari, terwijl in dec nog werd gezegd dat we heel snel een voorstel konden verwachten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wachten steeds zwaarder vind, ondanks dat we al een prachtig wondertje rond hebben lopen.

Gr Fayle

• N&P

Fayle, bedoel je dat vanaf januari jullie papieren zijn opgestuurd?

En hoe lang wachten de andere dames al (en ook China?)?

• Fayle

Ja, papieren zijn in januari naar China verstuurd.

Gr Fayle