Meiden, ik ben wel benieuwd hoe het met jullie is. Inmiddels zullen jullie je kindje al bij jullie hebben; gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat/is gegaan.
Ondanks dat de berichten vanuit de vergunninghouders zijn dat de wachttijden (voor een voorstel) oplopen, zie ik toch om me heen op weblogs e.d. dat er wel degelijk snelle matches zijn. En echt niet allemaal oudere kinderen met hele zware combi's van SN's. Dat samen met de verhalen hier zorgen ook bij mij voor kriebels hoor. Hoe is het met de andere wachtenden????
Ik weet niet of iedereen zo openlijk spreekt over de special need van hun gematcht kindje. Dat doet er natuurlijk in het openbaar ook niet toe.
Sommige special needs zijn zichtbaar en andere ook weer niet.
Bij mij kriebelt het ook behoorlijk. Toen we er afgelopen lijst (weer) niet bijzaten, viel me dit erg zwaar. Hopelijk hoeft ons geduld niet lang meer op de proef gesteld te worden.
Ook hier een wachtende mama die het ook behoorlijk voelt kriebelen!
We wachten nu vanaf januari, terwijl in dec nog werd gezegd dat we heel snel een voorstel konden verwachten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wachten steeds zwaarder vind, ondanks dat we al een prachtig wondertje rond hebben lopen.
Gr Fayle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?