vragen over hechten en eten

• bloesem

Wij hebben een laptop van iemand die we kunnen lenen.

ik heb dus geen kabel/snoertje nodig voor de laptop?

MCP mag ik vragen hoe dat hotel heet? leuk om op te zoeken!!

• Nannie

Hallo Bloesem,

Ik zou altijd even een kabeltje meenemen. Kost een paar euro, weegt bijna niets.

Meerdere mensen noemen namelijk dat je in je kamer alleen met een kabeltje op internet kan.

Misschien dat ze wel hebben in het hotel, maar dat is een misschien en het lijkt me nogal lastig om zoiets in China te gaan zoeken.

(niet dat ze het niet hebben, maar qua taal…).

• MCP

In beide hotels ( provincie en beijing) was er gewoon een kabeltje in de kamer.

In Beijing zit meiling in het Novotel Peace Hotel

• bloesem

dank je mcp,

wij zitten ook bij meiling en hopen binnenkort naar china te gaan.

we wachten op de Ta. LOA is eind juli opgestuurd.

• B

in novotel zelfs draadloos internet :)

• MCP

O….nou in mijn kamer niet hoor en bij de reisgenoten ook niet.

Of ze hebben het veranderd in die paar weken tussentijd…

Maar hoe dan ook, het is in alle gevallen goed te doen.

• B

Zijnet een maand terug je moet het netwerk zoeken en dan heb je gratis toegang er zit ook gewoon een kabeltje daar werkten we ook vooral mee maar onze telefoons hadden draadloos internet

• sprokkeltje

Wij kregen de poedermelk van het kindertehuis! In de orginele verpakking zodat je ook die kon halen in de winkel. In china is werkelijk alles te koop mbt baby en voeding voor kleine kinderen. Het is ook bekend merk wat je hier hebt. Ik heb een aantal pakken babyvoeding uit China mee naar huis genomen, omdat hij dat gewend was en is. Ik meng het nu met babyvoeding van hetzelfde merk en nummer hier in ned!

• sprokkeltje

Wij hadden in alle drie de hotels gewoon internet. Met een kabeltje. Moet zeggen dat het soms even wat traag was, maar je was goed bereikbaar met de buitenwereld!