zijn er nog mensen die wachten op voorstel?

• pepe

hoihoi….

N&P dat is het grote nadeel…. die periode tot je uiteindelijk al je papieren hebt in China.

Maar, daarna scheelt het wachten écht. Je hoeft niet zelf keer op keer te schrijven, ze doen écht je best om op je korte termijn te matchen en de groep wachtenden is écht kleiner.

Komt gewoon helemaal goed!

(maar goed, ik realiseer me dat het voor mij nu makkelijk praten is, aangezien wij gematched zijn…)(en dus wachten op LOA….)

• MCP

En wat nog veel meer scheelt is dat je altijd begripvol, ja zelfs bijna liefdevol te woord wordt gestaan en dat er echt met je meegeleefd wordt door de VGH. Ik vind dat persoonlijk erg belangrijk want je hebt af en toe best even een hartelijk woordje nodig.

• Hermine

@ Flap, jeetje wachten jullie al anderhaf jaar om jullie kindje op te mogen halen? Succes en sterkte met wachten

Groetjes Hermine

• flap

Nee, we wachten nu bijna 1 jaar en toen we het voorstel kregen (bijna 1 jaar geleden) zeiden ze dat het 6 maanden zou duren.

Ik mag toch hopen dat het niet nog een half jaar duurt :(

• mirjam1234

Hoi Flap,

Mag ik vragen uit welk land jullie hebben geadopteerd?

Onze wachttijd om ons kindje op te halen zou ook 6 maanden zijn, we hebben er nu 3 maanden op zitten.

Sterkte,

Groetjes

• flap

Eigenlijk niet. Wij zijn nogal gericht op onze privacy, sorry.

De kans is uitzonderlijk klein dat jij uit hetzelfde land adopteert trouwens. En als het wel zo is, heb je niks aan ons verhaal, want elke procedure is anders.

• kuijpertje75

Ook mijn man en ik staan op de wachtlijst voor Bulgarije, nu net een half jaartje, dus we zullen voorlopig nog wel op het bankje zitten.

We hebben aangegeven dat we open staan voor een SN tot 4 jaar.

Mijn man is heel positief en het lijkt wel alsof hij elk moment een telefoontje verwacht.

Ik wacht het allemaal rustig af, en zie het wel over een of twee jaar.

gr. Irene

• Daan

hallo,

Wij zijn nog druk bezig met het verzamelen van alle documenten maar hebben ook al geschreven op kindjes die op de site van K&T staan? Ben erg benieuwd wat de ervaringen van andere zijn mbt de wachttijd en de reactietijd van K&T?

• Nannie

Kunnen jullie inloggen dan?

Wij zitten in hetzelfde stadium, maar krijgen geen wachtwoord.

• Paulina C.

Hee, dat is vreemd, want op de site staat dat je het wachtwoord etc. krijgt als je op intake bent geweest, contracten hebt ondertekend en het voorschot hebt voldaan. Is dat allemaal al gebeurd?