zijn er nog mensen die wachten op voorstel?

• Hermine

Ja wij zijn ook bezig met verzamelen vn documenten en hebben ook al het wachtwoord mogen ontvangen. Succes!

• Paulina C.

Misschien duurt het even voor je het wachtwoord krijgt? Anders zou ik zeker even bellen.

• Nannie

Ah! Dank je! Nee intake is wel gebeurd, maar de rest nog niet.

Ik snap het!

• Paulina C.

Hermine, kregen jullie de inlogggevens via de mail, of per post? En duurt het lang?

• Hermine

Paulina, we hebben ze via de mail gekregen. Ongeveer 6 weken na de intake. Dat vond ik wel lang duren, we hebben na 5 weken gebeld of we mischien iets verkeerd hebben gedaan met opsturen of betalen. Ze zouden het toen meteen in orde maken voor ons en toen na een week kregen we het via de mail. Dus gewoon even een belletje eraan wagen. Succes!

• Paulina C.

Hoi Hermine, jee dat duurt inderdaad wel heel lang, zes weken! Ik dacht dat je dat wel na een week ofzo zou krijgen. Hadden jullie toen ook al de contracten en de betalingen geregeld?

• Hermine

Hoi Paulina, ja dat hadden we meteen gedaan , al na de 1e dag na intake. Maar het was kerstvakantie dus waren ze 2 weken dicht en daarna was het erg druk gaf ze aan omdat er minder mensen aan het werk waren na oud en nieuw

. Dus ook een samenloop van omstandigheden, normaal gesproken zou je het sneller moeten krijgen.