Adotpiekind na 3 weken alweer afgestaan

• Elfje

“de keuring bij de Raad vonden wij persoonlijk onzin, iedereen kan hier de juiste gewenste antwoorden wel bedenken” (schrijft Yunala)

Er zijn grote verschillen qua raadsmedewerkers, dat heb ik de afgelopen jaren wel begrepen. Daar zou ook eens wat aan moeten veranderen.

In de ene regio gaan de gesprekken er heel anders aan toe dan in de andere regio.

• corneel

Alhoewel het voor mij niet voor te stellen is om een kindje weg te geven durf ik toch niet te oordelen.

Wat ik me afvraag is wat de eventuele gevolgen kunnen zijn voor het kindje.

Al met al een afschuwelijke gebeurtenis.

• Lesley

Wat mij opvalt is dat hier op dit forum er klaarblijkelijk maar voor waarheid wordt aangenomen dat dit hetzelfde verhaal is als het verhaal wat in 2011 op het forum verscheen. En dat dit dezelfde mensen zijn.

• A G

Lesley

Wat mij opvalt is dat hier op dit forum er klaarblijkelijk maar voor waarheid wordt aangenomen dat dit hetzelfde verhaal is als het verhaal wat in 2011 op het forum verscheen. En dat dit dezelfde mensen zijn.

Helemaal mee eens.

Volgens mij was het prikbord bericht al van begin augustus. En was het kindje al een tijdje thuis toen. In het NOS bericht staat dat het kindje in augustus geadopteerd is. Dan zou het kindje (de familie) dus nog in China moeten zijn geweest op het moment dat op het prikbord dit berichtje kwam. En dat klopt niet met de inhoud van het bericht. Volgens mij kan het dus niet over hetzelfde kindje/familie gaan.

Wel erg triest dat als het om 2 verschillende verhalen gaat dat er dus 2 kindjes in dezelfde periode vlak na aankomst in nederland door hun adoptieouders zijn afgestaan.

• Swiss

http://www.hartvannederland.nl/archief/2013/late-editie-van-14-februari-2013/

1 dag na aankomst is het meisje al naar een familielid gebracht en vervolgens naar kennissen en uiteindelijk is het 3 weken na aankomst in een pleeggezin geplaatst! Dus het kan wel degelijk dat het hetzelfde verhaal is. Het is gissen… de enige conclusie die we kunnen trekken is dat dit een vreselijk verhaal is voor alle betrokkenen, maar bovenal vreselijk voor het kleine meisje…. Hopelijk is ze nu bij een warm gezin die haar met alle liefde verzorgen.

• siblingdream

Misschien moeten jullie de moeite nemen, net als ik, het rapport van justitie eens helemaal lezen, daar staat precies in beschreven wat er aan hand is en hoe het allemaal gelopen is. Zijn 29 bladzijdes, maar dan weten jullie wel waar het over gaat.

• Swiss

Siblingdream waar erger je aan? Ik heb het rapport gelezen en als ik iets verkeerd heb geschreven excuus….was niet mijn bedoeling

• Lesley

Altijd weer die gezelligheid op openbare forums.

• Yunala

:-) Zouden mensen ook zo vriendelijk voor elkaar zijn in real life?

• Eugene

Het betreft hetzelfde gezin.