Voorwaarden China & SN anno zomer 2013

• pat

Hallo,

Ik kom nog even terug op de inkomens eis voor china.

Op de site staat;

Eén van de ouders heeft een vast dienstverband. Inkomen minimaal US$ 10.000,- per gezinslid inclusief adoptiekind. Totale familiebezit minimaal US$ 80.000.

Hoe moet je dat zien?

USD 10.000,– per gezinslid (man en ik geen kinderen) = USD 20.000,- x USD 10.000 (adoptiekindje) = USD 30.000,- inkomen?

Of

USD 10.000,- per gezinslid = USD 20.000,- + kosten adoptiekindje zeg maar bijv USD 20.000,- = USD 40.000,- aan inkomen?

En moet je dit ieders verdienen aan inkomen of alleen de partner?

Thanks

• pepe

Het eerste, dus 30000 in totaal als jaarlijkstotaal in komen,

Alleen per vgh scheelt het ofze dollars ofeuros aanhouden

• pat

weet iemand ook hoe vaak de voorwaarden wordt veranderd voor China? is dat gegarandeerd eens per jaar ofzo?

• Hema2013

Goede vraag, Pat.

Wij voldoen in ieder geval nog niet qua financiën… hopelijk gaat daar iets in veranderen..

• pepe

in 2007…

Toen zijn alle grote zaken veranderd, waarvan er nu nog heel veel hetzelfde zijn

daarna vorig jaar veranderingen voor alleenstaande vrouwen

en het jaar daarvoor veranderingen rondom voorbereiding en follow-up

kleine dingejtes veranderen wellicht zonder dat het brede publiek op de hoogte is, zou je aan een VGH moeten vragen

maar ik zou niet uit gaan van ieder jaar vast een verander moment en ook niet dat er wat groots aan de inkomenseis veranderd…

Bezit…. daar valt vaak wel aan te komen; je mag zo veel meetellen!

gr.

• Hema2013

interessant Pepe…ja bezit, maar het inkomen reikt nog niet zover..helaas.

Gelukkig zijn er andere landen met voorwaarden waar we wel aan voldoen.

Bedankt!

• pepe

Je bent op de hoogte van het feit dat je voor China 10.000 DOLLAR moet hebben per gezinslid?

Voor het eerste kind gaat het dan om een totaalinkomen van 22.000 euro per jaar, met zijn 2-en, met vakantiegeld en eventuele eindejaarstoeslag….