Adopteren via internet!!!!!

• sophie Deurloo

Het is in een woord belachelijk. We hebben het wel over kinderen/mensen. Kinderen van God.

Als jezelf geadopteerd bent, dan is dit walchelijk. Er is niets emotionelers dan geadopteerd zijn en alles wat daar bijhoort.

• jolanda

nee!!!!!!!! kinderen zijn geen handelswaar alleen via een organisatie is er controle

over alles te houdenBeheerder schreef:

>

> Wat vinden jullie van adoptie via internet?

>

> Het is in het nieuws geweest. Een website in Amerika biedt via

> internet kinderen te koop aan. De meningen zijn verdeeld. Er

> zijn mensen die zeggen dat het verboden moet worden want het is

> handel in mensen en dat mag niet. Maar er zijn ook mensen die

> vinden het juist goed omdat zij die misschien anders jaren

> moeten wachten om voor een adoptiekindje in aanmerking te komen

> het nu direkt kunnen krijgen.

>

> Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.

>

> Beheerder adoptiepagina

• van heusden

ik vind adopteren via internet heel erg dom omdat ik vind dat kinderen geen handelsartikelen zijn dat is mijn mening

Ik vind het triest dat zo iets essentieels als het krijgen van een kind niet via een medium als internet mag gaan,maar dat daar uitgebreid gesprekken over gevoerd moeten worden, om enige controle uit te oefenen naar wat voor gezin zo'n kind gaat! Er is al genoeg misbruik van kinderen gemaakt, en als het mogelijk is moeten wij de kinderen die dat yelf niet kunnen beschermen tegen handel. Ik denk niet dat er voldoende controle is als we deze methode gebruiken!!!

• jololana

ik vind het niet normaal dat je kinderen via het internet kan bestellen je zoek toch ook je vriend niet van het internet

het moet afgelopen zijn dat je kinderen kan bestellen van het internet.

• Jessie

Ik ben zelf geadopteerd en zo walgelijk vindt ik het niet. Wat ik walgelijk vindt zijn de snobs die op je neerkijken omdat je een buitenlands uiterlijk hebt en je daardoor niet accepteren. Mijn ouders hebben mij met liefde opgevoed en ze hebben het supergoed gedaan, alleen is het de MAATSCHAPPIJ die het heel erg moeilijk voor mij gemaakt heeft. Ook al blijf ik tegen mezelf zeggen dat deze mensen dom zijn….dat is pas walgelijk. Misschien iets om over na te denken? Mijn ouders hebben mij niks slechts aangedaan, maar de maatschappij. Nu nog steeds na meer dan 20 jaar kijken veel Nederlandse kinderen of je van Mars komt. Hoe komt dat? Doordat ouders ze niet goed opvoeden en ze leren ook andere mensen te respecteren.

• Rolf

Ik vind dat het moet kunnen

• Joris Koelemeijer

Adopteren via het internet is in een woord te beschrijven, belachelijk. Zelf ben ik ook geadopteerd door nederlandse ouders en het is na omstandigheden in het begin allemaal goed gekomen. Ik zou het vrezelijk vinden om aan mensen om me heen te vertellen dat ik via internet ben besteld. Kinderen/mensen zijn geen handels product. Het zou ook nog betekenen dat je een keuze zou kunnen maken in wat voor soort kindje je wilt hebben, Donker, blank, blond haar, donker haar. Als je een kindje wil adopteren doe je dat niet op keuze en als je dat wel doet vind ik dat verkeerd

Via internet komt het harteloos en kouder over dan als mensen zeggen dat ze het via de adoptie instanties hebben gedaan.

Ik denk ook dat het mentale schade zou toebring bij het kind als het later zou opgroeien.

Koud en harteloos dat adopteren via internet.

• Mesoucy

GO Jessie!!!!!!!

fantastisch hoe je dat hier neer zet!!!

ben trots op je ( ookal ken ik je niet)

liefsJessie schreef:

>

> Ik ben zelf geadopteerd en zo walgelijk vindt ik het niet.

> Wat ik walgelijk vindt zijn de snobs die op je neerkijken

> omdat je een buitenlands uiterlijk hebt en je daardoor niet

> accepteren. Mijn ouders hebben mij met liefde opgevoed en ze

> hebben het supergoed gedaan, alleen is het de MAATSCHAPPIJ

> die het heel erg moeilijk voor mij gemaakt heeft. Ook al

> blijf ik tegen mezelf zeggen dat deze mensen dom zijn….dat

> is pas walgelijk. Misschien iets om over na te denken? Mijn

> ouders hebben mij niks slechts aangedaan, maar de

> maatschappij. Nu nog steeds na meer dan 20 jaar kijken veel

> Nederlandse kinderen of je van Mars komt. Hoe komt dat?

> Doordat ouders ze niet goed opvoeden en ze leren ook andere

> mensen te respecteren.

• Mesoucy

hoe heet die site???……

• esmeralda

ik vindt dat niet goed want dan heb je iets besloten in je eentje en dan wil je man het niet en dan moet je weer afzeggen of er halen kinderen een grapje uitgehaalt

dat is mijbn mening