Adopteren via internet!!!!!

• esje

Belachelijk dat je kinderen via internet kunt “aanschaffen”.

Het zijn toch geen dingen.

De regelgeving die er voor adoptie is zou dusdanig moeten zijn dat kinderen die ter adoptie worden opgegeven alleen via een erkend adoptiebureau mogen lopen. Als die wet wereldwijd wordt ingesteld dan heb je ook controle op het welzijn van die kinderen. Tevens mag het niet mogelijk zijn invalkrachten of uitzendkrachten met deze beslissing op te zadelen.

Als het mensen niet waard is wat langer op een kindje te wachten dan moeten ze misschien maar geen kinderen hebben.

De kinderen komen later met vragen te zitten en mensen die daar aan voorbij gaan zijn geen kind waard.

• a

adopteren via internet…ja als ze het aanbieden en zelf het niet nodig vinden hun kind liefde te geven…wat is er dan op tegen om dat dan wel te willen geven aan een hulpeloos kind dat het wel nodig heeft maar op die manier dus niet krijgt?

• a

uiteraard moet er natuurlijk wel het 1 en ander geregeld woden zodat het tweeling drama zich niet herhaald,maar als de juiste voorzieningen worden getroffen en de juiste maatregelen genomen worden door biologische ouders als instanties als adoptieouder,waarom niet?

• agnes

i think it is disgusting what you are doing. there are some very sick people on this planet. and you would just anyone have your child. at least through the normal channels you know that your baby is reallly wanted and loved. and i think that if you do this you are a very very bad mother and i am going to rapport you to the authorities if i ever find out that you went ahead with this. i can not believe there are people actually considering to take your baby. i think they do not know anything about wanting a baby. and adoption. don't you know it is illegal to trade human beings

i hope you are smart and do not do this

• Inez

Het valt me op dat veel aspirant adoptie-ouders slechts één belang hebben: Een kind krijgen.

Wel eens aan het belang van het kind gedacht dat via internet wordt aangeboden?

De kans is m.i. reëel dat op 't www het kaf niet van het koren kan worden onderscheiden en dat de kans op onzorgvuldige, niet-integere procedures groter is.

Ik vind het afschuwelijk dat het gebeurt. Internet is een informatief en communicatief medium. Eventuele handel moet beperkt blijven tot dingen. We zullen raar opkijken als “Marktplaats.nl” een rubriek “kinderen” introduceert…

Het belang van het kind moet voorop staan!!!

Als het om handel van jonge vrouwen vanuit Oosteuropa naar Nederland gaat, of om schending van de mensenrechten in China hebben we er allemaal de mond van vol. Maar kinderen aanbieden op 't Internet is wel okee? Ik denk dat wij als aspirant-adoptieouders verstandig moeten blijven…

• tommie

waar is dit adres te vinden dan?

ben een type wat eerst zo'n site wil bekijken om hem te beoordelen.

groetjes tommie

• rene

ik heb een vraag ik ben een man van 36 en heb vroeger mijn kind en vriendin verloren maar nu mis ik in mijn leven een kind en natuurlijk ook een vrouw maar nu is mijn vraag is het mogelijk voor een alleenstaande om ook een kind te adopteren? mail me graag indien iemand het weet

groetjes

• marielle

hallo ik wil hier op reageren want ik vind het helemaal goed wat u vind en daarom vind ik dit een waanzinnig interesant onderwerp daarom doe ik mijn werkstuk en spreekbeurt over heeft uw informatie geef die dan

met vriendelijke groet, marielle

• TACKEY

HALLO,

IK HEB JE ADVERTENTIE NET GELEZEN IK ZOU GRAAG MEER INFORMATIE HIER OVER WILLEN.

ZOU JE ONS TERUG WILLEN MAILEN

MET VRIENDELIJKE GROET

gema schreef:

>

> Hi my name is gema i have 19 years and i want to hibe my baby

> in adopcion i have 7 monts , i search a family for my babyi

> live in holland if you nead more informacion write me.

> >