baby adopteren uit welk land?

  • pepe

    Ook hier een voorstel van een in onze ogen heel jong meisje en nu thuis kunnen we alleen maar volmondig bevestigen dat niet alle sn's altijd sn zijn…. onze dochter (met zichtbare sn) is namelijk vooral heel ondernemend, vrolijk, bijdehand en gezellig…

    Maar dat had zo niet gehoeven. En voor Taiwan geldt toch echt dat het een sn kanaal is, dus in je rapport moet staan dat je open staat voor sn, en dan kan het ook zo zijn dat je een sn voorstel krijgt…

    Overigens geldt voor Taiwan ook dat hep-b “gewoon vermeld wordt” en niet als sn te boek staat, terwijl bij andere landen dit wel als sn geldt….

  • Annalies

    Dat zou kunnen kloppen.

    Toen wij uit Taiwan adopteerden hoefde je nog geen SN aantekening te hebben in je gezinsrapport.

    G6pd viel onder SN. Of het recent nog zo is of als deze kindjes als gezond worden aangemeld, moet ik je schuldig blijven. Ik heb geen idee welke voorheen SN kindjes nu als gezond worden aangemerkt.

  • magyse

    Helemaal mee eens.// Mijn jongste geadopteerde zoon was 14 weken toen hij in mijn armen gelegd werd…. En hij heeft een zeer forse hechtingsstoornis….Zwangerschap is hier al bepalend voor blijkt nu!