Zuur. Dat vat jou wel zo'n beetje samen ja.
Geef nog even de naam van je bedrijf, zodat ik zeker weet dat ik niet per ongeluk bij je boek.
Nou we zijn weer terug bij af, prima hoor.
Op alles wat ik zeg/schrijf weet iemand wel weer een negatief punt naar voren te halen, toch knap dat je dan weet vol te houden geen azijn pisser te zijn.
Ik misgun niemand zijn of haar geluk op kinderen, het is nu eenmaal zo dat wij van nature geen baarmoeder hebben meegekregen om een kindje te produceren, jaren lang heb ik met die wetenschap geleefd en jarenlang hebben wij dat ook geaccepteerd, ons leven werd anders ingedeeld. Echter door de emancipatie van LGBT is er een mogelijkheid gekomen dat ook wij van dit geluk mee mogen genieten, nou ligt dat jammer genoeg toch een stukje gecompliceerder dan iedereen denkt. Natuurlijk in Nederland kunnen we ons inschrijven, we gaan naar de VIA cursus en ook het gezinsonderzoek is geen enkel probleem. Wel een probleem is dat de rest van de wereld niet zo ruimdenkend is als Nederland, kortom en zeker als je net de 40 bent gepasseerd is interlandelijke adoptie heel moeilijk bijna onmogelijk.
Alternatieven zijn voorhanden, maar daar moet je jezelf mee kunnen verenigen, 1 is pleegouderschap, voor die kinderen staat onze deur wagenwijd open met de natuurlijke ouders hebben wij een groter probleem. Pleegouderschap valt in ons geval dus af. 2. draagmoederschap, ga weer niet alles herhalen maar had onder bepaalde voorwaarden een optie kunnen zijn, deze optie is voor ons ook afgevallen.
Wat blijft erover lang wachten op adoptie wat wellicht nooit zal komen of accepteren dat we er alles aan gedaan hebben maar dat dat geluk waarschijnlijk niet voor ons is weggelegd.
Wat anderen ook van ons vinden denken het zal me echt een rotzorg zijn, je vind me uit hautain en wellicht rechts georiënteerd. Wat komen jullie bedrogen uit, heb het hart op de juiste plaats zitten sta voor iedereen klaar enne tegen beter weten in heb ik verleden jaar weer op de PVDA gestemd.
Maar goed zoals vele al zeggen, begint het hier meer op een soap te lijken dan om het werkelijke onderwerp van de topic draagouderschap in India. Mochten jullie nog wat aan me kwijt willen, het zal even duren voor ik antwoord kan geven, want om mijn flamboyante levenstijl, dure reisjes en een vakantiehuis te kunnen bekostigen vlieg ik nog parttime bij de Britse Nationale luchtvervoerder. Ben vanaf vanmiddag even onderweg
naar het land van de onbegrensde mogelijkheden. Zal jullie op de hoogte houden want ik heb daar een afspraak bij twee adoption agencies en een legal attorny, misschien kunnen jullie daar dan ook weer commentaar op leveren.
ELU Schreef:
——————————————————-
> Nou we zijn weer terug bij af, prima hoor.
>
> Op alles wat ik zeg/schrijf weet iemand wel weer
> een negatief punt naar voren te halen, toch knap
> dat je dan weet vol te houden geen azijn pisser te
> zijn.
>
> Wat anderen ook van ons vinden denken het zal me
> echt een rotzorg zijn, je vind me uit hautain en
> wellicht rechts georiënteerd. Wat komen jullie
> bedrogen uit,
>
> Maar goed zoals vele al zeggen, begint het hier
> meer op een soap te lijken dan om het werkelijke
> onderwerp van de topic draagouderschap in India.
————————————————————————————————————————————–
Aangezien je dit schrijven onder mijn reactie hebt geplaatst………….. Moet ik hieruit begrijpen/opmaken dat je bovenstaand schrijfsel naar mij adresseert ELU?
Dit is mij nu even niet duidelijk.
vr. gr. Triangle
http//www.adoptietrefpunt.nl
Fijn dat jullie model (adoptie) ouders zo denken en praten, enne niet slim genoeg!!!! Beat me.
Ik denk in ieder geval dat ik je heb waar ik je wil hebben, want het was een kwestie van tijd voor dat ik bij een van jullie deze opmerking kon ontlokken.
RR Schreef:
——————————————————-
> Geen azijnpisser. HAHAHAHAHA!
> Ik dacht eigenlijk ook eerder aan valse nicht,
> maar daar ben je dan weer niet slim genoeg voor.
>
> NB: ik ben niet gereformeerd en haat kamperen.
> HIT ME!
Nog altijd beter een wereldwijze stewardess, dan een verzuurd huisvrouwtje die niets anders te doen heeft dan zich zo gelukkig prijzen dat ze zo veel gedaan heeft voor de mensheid, door het adopteren van haar kindjes.
My a.., enne als je beter had opgelet ik heb ongeveer mijn hele doopzeel laten lezen, had je geweten dat ik ben opgeleid tot vlieger en heb gevlogen voor het rode kruis en AZG en meer aan
humanitair leed heb moeten zien dan dat jullie ooit in jullie picture perfect ooit nog tegen zullen komen. En nu omdat ik nog wel eens wat tijd over heb en mijn hobbies, weeshuis, meisjesschool nogal veel geld kosten vlieg ik part time als captain bij de Union Flag carrier.
En trouwens is je al nog een beetje lef in je lijf zou hebben zou je je zelf niet als anoniem omschrijven
anoniem Schreef:
——————————————————-
> ELU is ook nog stewardess. Wat schattig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?