Special focus, gematched! Maar dan:

• sprokkeltje

VOlgens mij kan er niets meer fout gaan hoor!

Jullie zijn gematched dus nu wachten tot ze eindelijk klaar zijn daar in china om het

voorstel eindelijk door te geven.

Jullie zijn door de VG helemaal gescreend, ze gaan echt geen dossiers opsturen als ze van tevoren

al weten dat jullie niet bemiddelbaar zijn!

En dan zullen al helemaal geen match maken.

Jullie hebben volgens mij dan, gewoon de pech, dat het een stuk langzamer gaat nu even.

Ik snap wel dat je er helemaal gek van wordt hoor, zou ook tegen de muren opklimmen, je wil gewoon de gegevens en de fotos in huis hebben!

Ik duim voor jullie dat jullie deze week eindelijk beeld krijgen bij jullie kindje hoor!

• Laura73

Jee….. dit is toch ook ondragelijk, al dat wachten steeds maar weer….. en dan nu die onzekerheid erbij, pfffff…..

Ik blijf het steeds toch weer apart vinden dat zoals nu ook bij jullie K&T aangeeft niets te weten. Ze zouden gewoon zelf contact met jullie op moeten nemen, geen nieuws is in dit geval ook nieuws! Zo wordt in ieder geval de indruk gewekt dat iemand zich er mee bezig houdt.

Sterkte met wachten!!! Hopelijk kan je hier over een paar jaar hartelijk om lachen!

• Eke

Eindelijk het verlossende woord. Vanmiddag kregen we het langverwachte telefoontje. We mogen ons de trotse ouders noemen van een jongetje van nog maar net 3.

• Omfie

Hehe, eindelijk het verlossende telefoontje. Geniet van de komende tijd. Gefeliciteerd.

Omfie

• sprokkeltje

Jipppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…

Eindelijk!!! GEFELICITEERD, en nu meewachten met ons op de LOA!

• pc

Wauw gefeliciteerd!!!

Geniet er maar lekker van.

• Eke

Ben benieuwd of we samen zullen reizen. Zou zeker leuk zijn! Is allemaal zo onwerkelijk! Waarschijnlijk morgen het dossier en over een paar dagen de foto's. Nauwelijks voor te stellen! Ons zoontje krijgt een broertje! Wat een rijkdom!

• sprokkeltje

Geniet er van!!!!

En zou super zijn als we samen reizen.

• Eke

We hebben vandaag het dossier ontvangen. We moeten een verklaring ondertekenen. Dat is duidelijk.

Klopt het, dat daarnaast nog we een brief moeten schrijven, dat we niets op internet zullen zetten etc.

• csekka

@Eke,

klopt dat je nog een brief moet schrijven dat je niets op internet zult zetten enz…

gebruik gewoon de zinnen die in de bijgevoegde brief van KT staan en dat je dit zult doen, tot je met je kindje terug bent in NL.

succes