Special focus, gematched! Maar dan:

• F

dat klinkt helemaal niet gek! Dat is alleen maar goed!

Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar k en t had jullie niet gematched als jullie papieren niet in orde waren. Komt goed!

• Laura73

Eke… weet je inmiddels al meer???

• Eke

Erg genoeg weten we nog steeds niks. Kind en toekomst geeft aan, dat niets vreemd is in China. Als er deze week geen voorstel is, gaan ze navraag doen in China. Het voelt niet goed, naarmate de tijd vordert worden we steeds onzekerder. We wachten inmiddels al 5,5 week op het voorstel en onze match was al in februari. Mogelijk is er ergens een fout gemaakt of is er een complicatie bij het jongetje opgetreden? We weten het niet. We hopen, dat we gauw zekerheid krijgen. We hadden dit nooit verwacht. Als het niet doorgaat hebben we onze oudste (die hadden we al ingelicht, omdat we ervan uit gingen dat er niks meer tussen zou komen) heel wat uit te leggen. Als we dit geweten hadden, hadden we hem nog helemaal niets verteld.

• csekka

@Eke,

Het kan nog langer hoor…. wij kregen op 31-12 ons voorstel en hebben ook nog steeds niets gehoord.

KT heeft voor ons inmiddels navraag gedaan en daar hebben we nog niets over gehoord.

Geduld schijnt een schone zaak te zijn…. zeggen ze.

Succes!!

• sprokkeltje

@csekka, zijn jullie gematched en wachten nog op voorstel? Of wat bedoel je precies?

Denk niet dta het nog mis kan gaan hoor Eke. Alleen dat je de pech hebt dat het zo vreselijk langzaam gaat!

• csekka

sprokkeltje Schreef:

——————————————————-

> @csekka, zijn jullie gematched en wachten nog op

> voorstel? Of wat bedoel je precies?

gematched 13 dec, voorstel 31 dec, foto's/ dossier 12 jan.

Nu wachten op die #%*&#$ LOA en TA…..!!

• Eke

Jullie hebben in ieder geval zekerheid. Voor ons is die er nog steeds niet. Wij zijn wel gematched in februari. Onze papieren zijn op 9 maart naar China gegaan. Wij hebben echter nog steeds geen voorstel met medisch dossier en foto's, laat staan een LOA of TA.

• Eke

Ik hoop dat je gelijk hebt. We worden er wel heel onrustig van!

• F

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier zenuwachtig van wordt. Het is beslist geen fijne situatie.

Het zal vast goedkomen, ik ga voor je duimen!

• Eke

Dank je. We blijven positief denken…. komt vast wel iets goeds uit voort!