Volgens mij is het zo dat ouders 3 maanden de tijd hebben om hun papieren in orde te maken.
Dat staat los van het feit dat er 3 maanden naar ouders gezocht kan worden.
Paulina
Morgen meteen bellen dat jullie dit kind een thuis zouden willen geven en leg meteen de situatie uit van de overstap van VGH en hoe ze hier tegenover staan.
Na de reactie van K en T is het wellicht mogelijk om meteen een motivatiebrief voor dit kindje te faxen. Je kunt nu alvast een brief schrijven vanavond.
Gewoon proberen en je gevoel volgen.
Succes
Hoi Paulina,
Ik heb vorige week gebeld met KT over dit kindje.
In tegenstelling tot wat in een vorig bericht staat, vertelde KT mij dat ze wel meerdere reacties voor dit kindje hadden gekregen.
We mochten wel nog een motivatiebrief sturen, dus ik neem aan dat ze toen nog niet gematcht hadden.
Als je ze morgen belt, dan ben ik wel benieuwd wat ze zeggen.
In ieder geval succes met jullie procedure!
Groetjes, HB
Hoi Allemaal,
Wat raar die wisselende verhalen, maar ik heb vorige week vrijdag echt gehoord dat er nog niemand op gereageerd had, erg vreemd dan.
Ook heb ik begrepen dat als je wilt reageren op de site dat je niet mag bellen of mailen en faxen, maar dat je een aanbevelingsbrief moet sturen, klopt dit dan wel? Ik begrijp dat jullie zeggen gelijk bellen, maar dat willen ze toch niet? Ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op heeft. Alvast bedankt.
Groetjes Jayne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?