kindje op site KT - al ouders?!

• Marlize

Volgens mij is het zo dat ouders 3 maanden de tijd hebben om hun papieren in orde te maken.

Dat staat los van het feit dat er 3 maanden naar ouders gezocht kan worden.

• Paulina C.

Ben wel benieuwd hoe dat dan zit met papieren verzamelen, anders zijn we natuurlijk bij voorbaat als kansloos…

• m.r

Paulina

Morgen meteen bellen dat jullie dit kind een thuis zouden willen geven en leg meteen de situatie uit van de overstap van VGH en hoe ze hier tegenover staan.

Na de reactie van K en T is het wellicht mogelijk om meteen een motivatiebrief voor dit kindje te faxen. Je kunt nu alvast een brief schrijven vanavond.

Gewoon proberen en je gevoel volgen.

Succes

• HB1

Hoi Paulina,

Ik heb vorige week gebeld met KT over dit kindje.

In tegenstelling tot wat in een vorig bericht staat, vertelde KT mij dat ze wel meerdere reacties voor dit kindje hadden gekregen.

We mochten wel nog een motivatiebrief sturen, dus ik neem aan dat ze toen nog niet gematcht hadden.

Als je ze morgen belt, dan ben ik wel benieuwd wat ze zeggen.

In ieder geval succes met jullie procedure!

Groetjes, HB

• Paulina C.

Hee, wat raar, zouden ze nou verschillende berichten de wereld in sturen? Ik hoop dat het waar is dat er meerdere mensen al hebben gereageerd op het ventje, want wij hebben om persoonlijke redenen besloten toch niet reageren…

Hoop dat er snel goed nieuws staat op de site van KT!!

• HB1

Geen idee… ik vind het ook wel een beetje vreemd.

Ik hoop in ieder geval heel hard met je mee op snel positief bericht!

Gr. HB

• Jayne

Hoi Allemaal,

Wat raar die wisselende verhalen, maar ik heb vorige week vrijdag echt gehoord dat er nog niemand op gereageerd had, erg vreemd dan.

Ook heb ik begrepen dat als je wilt reageren op de site dat je niet mag bellen of mailen en faxen, maar dat je een aanbevelingsbrief moet sturen, klopt dit dan wel? Ik begrijp dat jullie zeggen gelijk bellen, maar dat willen ze toch niet? Ik hoop dat iemand hier een duidelijk antwoord op heeft. Alvast bedankt.

Groetjes Jayne

• HB1

Misschien is bij KT niet iedereen even goed op de hoogte? Anders kan ik het ook niet verklaren.

Ik wist niet dat je daar niet voor mocht bellen… heb ik dus gewoon gedaan en ze stonden me heel netjes te woord.

Gr. HB

• Paulina C.

Waar ik dan wel benieuwd naar ben HB, is of jullie nog gereageerd hebben op dit jongetje?

• HB1

Yep, wij hebben gereageerd… maar we houden er rekening mee dat we het niet worden omdat ze ons verteld hebben dat er meerdere mensen gereageerd hebben en onze papieren liggen nog niet in China.

Gr. HB