kindje op site KT - al ouders?!

• m.r

Als er een goeie match is hoeven je papieren nog niet perse in China te liggen hoor. Dus jullie maken best kans…en w.b. de communicatie die loopt idd weleens door elkaar heen, hebben wij nu al aantal x en meegemaakt en dat is heel vervelend. Hou er wel rekening mee dat het nog wel een aantal wkn kan duren eer je wat hoort hoor als je wel geschikt bevonden wordt. wij hadden 4 mrt geschreven en werden 24mrt gebeld voor een match en 21 april officiele voorstel.

Succes!

• Paulina C.

Spannend zeg!! Wie weet….! Hou je ons op de hoogte? Hoop echt dat er snel ouders worden gevonden voor dit ventje!

• Ri.65

Oh dat is een standaard antowword volgens mij wat ze geven.

Groetjes Ri.65

• Paulina C.

wat bedoel je?

• G

Hallo Iedereen,

Als ik dit lees krijg ik kippevel…mijn gevoel komt hellemaal omhoog van ons eigen procedure.

Wij hebben in het verleden ook gereageerd op een oproep.

En waren in geschreven bij een andere VG en ander land, waren in afwachting van een voorstel…

Wij zijn dus toen overgestapt, documenten opnieuw verzameld ed. (VG had aangegeven dat we de procedure mochten starten)

En zijn nu trotse ouders van een geweldig kindje!!!

Wij zijn alle dagen nog zo blij dat wij ons gevoel hebben gevolgd en deze stap hebben genomen.

Groeten Gretha

• DMS

Paulina, Ri65 lijkt te reageren op wat HB1 erboven zegt;

Yep, wij hebben gereageerd… maar we houden er rekening mee dat we het niet worden omdat ze ons verteld hebben dat er meerdere mensen gereageerd hebben en onze papieren liggen nog niet in China.

Gr. HB

Ze bedoelt dus dat K&T standaard antwoorden geeft….. ik heb ze ook al een aantal keren gebeld (zitten zelf bij een andere VH) maar moet ook zeggen dat het “standaard” antwoorden waren die ik kreeg waar ik weinig mee kon. Zo heb ik eens gebeld over een kindje waarvan ik niet wist wat de SN inhield. Er was ook niets te vinden op internet en zelfs de arts in het ziekenhuis wist niet waar het over ging. Toen ik belde en vroeg wat het inhield zei die mevr. dat ze het ook niet wist (hahaha, te gek voor woorden vond ik toen). Ik moest maar een motivatiebrief schrijven en er dan inzetten dat ik gebeld had en dat dus niet duidelijk was wat de SN was. Toen ik haar zei dat ik het een raar verhaal vond dat ik een motivatiebrief moet gaan schrijven voor iets wat me niet duidelijk is zei ze dat dit toch echt wel vaker gebeurde…..

Ben achteraf erg blij dat we nooit over zijn gestapt. Ons gevoel bij K&T was niet goed en dat weerhield ons….

• HB1

We wachten maar “rustig” af. Gelukkig loopt er hier al een geweldig kindje rond, 2 jaar geleden ook via een oproep gematcht, dat maakt het wachten wel iets makkelijker. Maar als er iemand nog een goede cursus “GEDULD” weet, dan hou ik me aanbevolen ;)

• Ri.65

Ja idd, zo bedoel ik het. K&T geeft gewoon bijna altijd standaard antwoorden waar je eigenlijk niets mee kan.

• sprokkeltje

Als je die cursus GEDULD gevonden hebt, laat het me dan maar weten..hahahahah heb ik ook keihard nodig!

• Paulina C.

Hoi HB1,

Al iets gehoord van KT?! Ik zag dat er nog steeds geen berichtje achter het bewuste kindje is geplaatst en de drie maanden zijn toch echt om… Spannend voor jullie denk ik he? Ben benieuwd!

Groeten,

Paulina