Het was volgens mij ook geen discussie hoor;), alleen even een herkenning in de procedure waar we allemaal al lang in ztten.
Want vanaf dat je gematched bent heb je dat al, dat bedoelde ik hahahaha..communicatiestoornisje.
Zo ia het, wilde ook geen discussie aangaan.. Was alleen een verklaring op het lange wachten… Zoals voor ons hetw achten op de TA nu zwaar valt.. Denken anderen ik wil de LOA.. Maar degene die straks de LOA heeft wil ook graag de TA.. Het verschuift gewoon steeds.. Sterker nog ik zou et vreemd vinden als er ook maar 1 iemand is die zegt ik wacht liever nog even met afreizen..
Wij zijn nu bezig met de 4e procedure voor China. Iedere procedure was weer anders. En iedere procedure was zwaar.
Dus ga ik er van uit dat voor iedereen op zijn manier de procedure wel zwaar is. De een kan er gewoon beter mee omgaan als een ander. Alleen moeten sommigen wel erg veel geduld hebben. ruim 5mnd wachten op LOA is echt wel lang. Vreselijk lang. En ik kan uit ervaring vertellen dat het je sloopt.
ik wil niemand ontmoedigen maar…….. De vorige procedure hebben we krap een jaar moeten wachten. Onmenselijk lang. Iedereen die een voorstel na ons had gekregen ging naar China, behalve wij. En maar bellen steeds met de vergunninghouder. Ik denk dat ze ons best lastig hebben gevonden. Maar ja je hebt foto's en je wilt zo verschrikkelijk graag naar CHina. Je mannetje in de armen sluiten. Achteraf weet ik nog niet hoe we het volgehouden hebben. Maar het is wel gelukt gek genoeg!!!! Nu wachten we ruim 2 mnd op onze LOA. En steeds weer ben ik bang dat het nu weer zo lang gaat duren. heb onze vergunninghouder van onze angst op de hoogte gesteld( is een ander dan vorige procedure)
En ze zeggen dat ze het snappen maar of dat ook echt zo is??? ik hoop het.
Ik wil met deit verhaal aangeven dat wachten echt zwaar is, maar uiteindelijk lukt het!! Echt!!!
Dus alle wachtende heel veel sterkte!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?