wachten op de loa

• Helmi

Hoi allemaal,

Ik snap echt wel dat het wachten op de LOA of TA niet fijn is, je wilt snel weg. Wat misschien een klein, ietsiepietsie beetje helpt is het feit dat het kindje ver weg nog niet van jouw bestaan afweet. Toen wij met ons 1e kindje gingen kennis maken, moesten wij na een week weer terug. Zo was de procedure. Dit is keihard, je bent overmand door verdriet, maar wat doet het met je kanjertje. Achteraf, weten we nu, dat de 3 maanden wachten voor hem verschrikkelijk zijn geweest. Nu nog, in conflictsituaties, krijgen we dit voor onze voeten geworpen. Waarom heb je mij zo lang laten wachten. Dat is zo ontzettend moeilijk voor ons kind om te accepteren en te begrijpen, dat dit de regels van zijn geboorteland zijn.

Maar toch.. hou vol, binnenkort allemaal vliegen jullie allemaal naar China toe.

Helmi

• Ri.65

Hoi helmi,

Natuurlijk willen we zo snel mogelijk weg omdat wij/ik het wachten moeilijk vind. Maar, als ik voor me zelf spreek; Als de adoptiepapieren klaar zijn waarop we dan nog wachten??? Dat is in niemands belang. Niet in dat van de wachtende kinderen maar ook niet voor de adoptieouders. Wij mochten dus bij onze vorige adoptiereis het kindertehuis bezoeken. De directrice vroeg ons op een gegeven moment waarom we toch zoalng gewacht hadden met het accepteren van de papieren???? Nou daar snapten we niets van want het ccaa hield onze papieren vast.!! Het ccaa vertelde dus naar het kindertehuis toe een ander verhaal dan de werkelijkheid was. Want niet wij waren het die met die papieren aan het rommelen waren. En in wiens balng is dat???

Dat jullie kindje 3 maanden weer moesten wachten was ook verschrikkelijk. Ik zou me er alles bij voor kunnen stellen. De twijfel is voor hem in volle sterkte aanwezig geweest. Zouden zijn nieuwe papa en mama wel terugkomen? Afschuwelijk toch? Dat gevoel wil je dus geen kind geven.

Ik heb met eigen ogen gezien hoe de kindjes in een kindertehuis in China heel erg graag ook een papa en mama willen. Ze vragen je zelfs of ze ook meemogen. Ze weten heel goed dat als er “vreemde” mensen komen er weer een kindje weg zal gaan naar een papa en mama.Wie dat zal zijn weten ze niet maar hopen voor zichzelf dat ze het zelf zullen zijn. Want er worden foto's gemaakt van die kindjes waarvan de adoptiepapieren voor het ccaa worden klaar gemaakt. Dat hebben ze op een bepaalde leeftijd verschrikkelijk goed in de smiezen hoor. Hoe triest is dat?

Op het moment dat een kindje je vraagt of ze mee mogen breekt je hart en wil je ze allemaal wel meenemen en een plekje in je huis en hart bieden.natuurlijk weet je ook dat dat niet kan maar in en intriest is het wel.

Vandaar dat ik nu ook weer net als de vorige keren weer met smart op de LOA wacht. En daarom hoop ik niet weer dat het gaat zoals de vorige procedure.

Een jaar wachten is echt superlang dat kan ik je vertellen!!! Helemaal nu we het met eigen ogen hebben gezien..

• anne2

Onze LOA is binnen! Na 5 maanden en 5 dagen. Eindelijk!!!!!! Wat een opluchting.

• DMS

Gefeliciteerd!!! Dan begint het nu toch echt op te schieten….

• B

Super !! Snel ondertekenen en terugsturen zodat de TA wordt aangevraagd ..

• sprokkeltje

Gefeliciteerd Anne2!!!!! Super super!! Op naar de TA, het einde van het wachten is in zicht!

• m.r

Anne2

Toppie van harte met jullie LOA, op naar de TA…wat hebben jullie lang moeten wachten

• Eke

Gefeliciteerd! Eindelijk! Wat een geduld hebben jullie moeten hebben!

• csekka

anne2 Schreef:

——————————————————-

> Onze LOA is binnen! Na 5 maanden en 5 dagen.

> Eindelijk!!!!!! Wat een opluchting.

Die van ons ook!!!!! Morgen de postbode tackelen…. en dan knuffelen….hihi…

snel terugsturen en dan weeeer wachten… op de TA

ze waren ons toch niet vergeten..

• Ri.65

YESSSSSSSSSSSSS!!!!

gefelciteeeeeeeeeeeeeeeerd. Wat een goed bericht.

ook de andere mensen die de LOA hebben gekregen van harte gefeliciteerd.