wachten op de loa

• Eke

Je wilt grip op alles hebben en dat krijg je niet. Je wilt plannen, maar dat kun je niet. Je wilt je kind bij je hebben, maar het is er nog niet. Je wilt zoveel …… Er zit geen lijn in de hele procedure en er zal geen lijn in komen. Als wachtende ouder geeft elk positief puntje hoop op een snelle ontwikkeling en daar houd je je aan vast. Het geeft je energie om vol te houden!

• bd

Onze papieren zijn half januari naar China gegaan en 15 februari kregen we het voorstel.

• bd

Hoi Ri.65

k&t en jullie. Misschien reizen we wel samen.

• Ri.65

Ja is ook onze VH.

Dat zou wel heel mooi zijn. Wij hebben de LOA nog niet maart ik hoop wel heel snel. polsing 4 maart, 16 maart voorstel. 15 maart DNC.

Groetjes

• sprokkeltje

Wauw, ik lees een paar dagen niet mee, en zie dat er weer een LOA is bijgekomen!!!

Super!!!!! Van harte!!!!!!!!!!!!!

Kom maar op matchingen, voorstellen, LOAs en TAs voor alle wachtende ouders!!!!!

Ik duim voor ons allemaal!

• Eke

Joepie, vandaag is onze loa binnengekomen. Sneller dan verwacht! Op naar de TA!

• Ri.65

Hoe lang hebben jullie nu gewacht Eke? Wanneer zijn de DNC wanneer polsing en voorstel en ook via K&T?

Groetjes Ri.65 die ook vol verlangen op de LOA wacht (nu ruim 3 mnd)

• Eke

We hebben 2 maanden op de loa moeten wachten. Ons voorstel was op 18 april (DNC op 9 maart). We zitten bij k en t.

• Ri.65

Dan hoop ik dat wij de volgende zijn Eke, onze DNC is van de week erna.

Oh….hope so!!!!!!(tu)

Groetjes Ri.65

• Eke

Zou leuk zijn als we samen konden reizen!