wachten op de loa

• MCP

Je vergunninghouder kan precies weten wanneer je LID is en wanneer je papieren naar de revieuw gaan.

De onze had daar tenminste contact over met China.

Onze LID was 1 maart, dan liggen je papieren eerst ergens waar gekeken wordt of alles compleet is en dan gaat het naar de revieuw. In de revieuw wordt naar de papieren inhoudelijk gekeken. Papieren naar revieuw was 1 april, LOA was 12 april. Dat laatste was zeer snel, de vergunninghouder zei dat het meestal ong. maximaal een maand na aankomst in de revieuw is.

Voor die gevallen waarbij de papieren al in China liggen en al door de revieuw zijn VOOR het voorstel moet je wel vanaf de dag van voorstel tellen tot de LOA.

Maar als je papieren er nog niet zijn dan geldt de LID omdat er pas vanaf dan aan gewerkt wordt in China.

Dat is tenminste zoals het ons verteld is.

In elk geval is het me duidelijk dat de ene vergunninghouder zelf ook veel beter op de hoogte is van hoever ze in China met een dossier zijn dan de andere vergunninghouder.

• Eke

Ik ben misschien niet zo slim, maar waar staat de LID voor? Is dat hetzelfde als de inlogdatum?

• MCP

Ja dat is hetzelfde.

Komt omdat ze die termen internationaal hebben en dus is het in het engels: Log In Date.

Ik wist het eerst ook niet hoor.

• bd

Vanmorgen onze loa gekregen!!!! We hebben 3 maanden en 3 weken gewacht.

Vandaag is ons zoontje 2 jaar geworden en daarom dacht ik laat ik de vh eens bellen maar ach er zal toch wel geen nieuws zijn. Zegt ze: is de postbode nog niet geweest? Nee dus, nou de brief is gisteren voor jullie op de bus gegaan en ja hoor even later stond de postbode er met een aangetekende brief. Op zijn verjaardag dus dat kon nooit mooier!

Ik hoop dat er nu nog veel meer mensen hun loa snel krijgen.

• m.r

Zooooooooo het gaat goed met de Loa's deze week dat is super om te horen(:P)

• Eke

Van harte! Wat zullen jullie blij zijn!

Ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Wanneer was jullie inlogdatum?

• Eke

Gelukkig, begin ik niet aan mezelf te twijfelen….

• m.r

Ook bd van harte natuurlijk met de LOA…Uit alle blijheid van het schot wat er nu in de LOA's lijkt te zitten vergeet ik je helemaal te feliciteren:)-D

• Ri.65

Hoi BD,

Wie is jullie vergunninghouder?

• pepe

Hardstikke leuk dat ze dat vertellen maar “in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst”

Op één of andere manier blijkt steeds opnieuw dat er geen peil op te trekken valt, dat men wel na kan vragen waar een dossier ligt, maar dat dat niet automatisch betekent dat er dan ook een bepaalde termijn bijhoort…

ze weten dat iets meestal zo is…. maar als jouw geval toevallig net buiten die meestal valt…. blijkt dat het nog altijd zeer ver is tot China en kun je gewoon afwachten zonder duidelijkheid te krijgen waarom…..

Vraagt een lange adem, veel geduld en durven blijven hopen dat het uiteindelijk wel goedkomt…