We hebben de TA

• DMS

Ja het zal wel “per persoon” zijn… ik vond het nl zo duur haha… en terug boffen jullie maar dat je geen stoel hoeft te betalen!! Wij hebben het extra dure “pakket” ;)

We horen het idd over een paar dagen, hebben we nog de tijd om er snel een krantenwijkje bij te nemen (:D

• m.r

Ja klopt idd….voornaam nu vooraan., Enne ze hadden mij een andere naam gegeven dus ik vroeg of dat veranderd kon worden hebben ze gedaan maar ze zeiden dat ze die gegevens hadden doorgekregen van K en T en dat ik het bij hun ook ff moest aanpassen anders zou t bij de def. straks misschien fout gaan. Dus dan morgen maar weer bellen, al hebben ze al duizend x mn naam voorbij zien komen en dan nog fout doorgevan hahaha. Nee hoor is menselijk..Kan ik meteen vragen of de TA al binnen is(:P) anders weet ik t wel, dan blijf ik zaterdag net zo lang thuis tot de postbode is geweest en ga dan pas naar de camping…

• B

Ha ha grapjas, dan ga ik wel voor afwashulp ergens. Hoef ik niet zo vroeg op.. Kan nu nog 16 daagjes “uitslapen” daarna is het voorlopig gedaan met de rust :)

• sprokkeltje

En?? hihi..TA binnen?

• sprokkeltje

Zucht..ik heb een wachtdipje….ik wil om ons zoontje nu..

• sprokkeltje

Deze week is het vier weken na terugsturen van de ondergetekende loa.

Pff..van mij magtie komen die TA hoor.

• Eke

Wij hebben contact met K en T gehad, omdat we er nog even tussenuit willen, voordat we naar China gaan. China zal immers intensief zijn en kan niet als een vakantie beschouwd worden. Zo lang thuis zitten wachten, totdat we kunnen gaan, zien we niet zo zitten. Mijn man heeft een eigen bedrijf en heeft nu helemaal niks te doen. K en T heeft tegen ons gezegd, dat we gerust in juli nog weg kunnen. Mocht de TA binnenkomen, dan worden we gebeld, zodat we een paar dagen later bij de reisbijeenkomst kunnen zijn. Even weg geeft ons een stukje afleiding, waardoor het wachten minder zwaar is.

• sprokkeltje

Helemaal geen verkeerd idee om er even tussenuit te gaan tijdens deze moeilijke wachtdagen.

Wij hebben het op het moment erg druk op het werk en deze week hebben we de visserijdagen, dus moet wel

lukken wat afleiding…

Maar….ik wil gewoon naar china..

• Eke

Hoe eerder, hoe beter!

• sprokkeltje

Ja precies!!!