Wachten op de TA k&t

• sprokkeltje

Dat vind ik ook m.r!

Kleine voorbeelden zijn dat de ene gebeld wordt voor de loa en ta en de andere weer niet…dan werk je toch niet eenduidig?

Hihi..ja ik moet werken..maar kan me niet concentreren, dus sluip elke keer even achter de pc…ssssttt…

Jaaaa leuk leuk!! Kan mijn adoptiemap verder ingevuld/ingericht gaan worden :-)

• MCP

Dat kun je wel zeggen ja, bij ons geen enkele onduidelijkheid of wat voor wanklank dan ook.

En als deze vraag bij Meiling op zaterdagavond was gerezen dan had je je contactpersoon direct mogen bellen en gelijk een duidelijk antwoord gekregen. Want als je eenmaal een voorstel hebt dan mag je ALTIJD bellen/mailen als er iets is, ook in het weekeind. Je krijgt namelijk een contactpersoon toegewezen die ook buiten “kantoortijden” je altijd even vriendelijk te woord staat en met je meedenkt.

• sprokkeltje

Maar hier ga ik me niet meer druk om maken…we gaan gewoon vrijdag richting China…whieeeeeuuwwwX(

• MCP

Zo is dat meid, over 5 nachtjes ga je al!

Over 8 nachtjes……is het maandag …..in de meeste gevallen DE DAG!!!

Geniet er van, het gaat allemaal goed komen!

• MCP

Ho, dit berichtje moest onder Sprokkeltjes berichtje van 16.57 uur

• sprokkeltje

Hihi ..ik heb het gevonden hoor..

Jaaaaaa we gaan er gewoon met zijn allen gigantisch van genieten!! Ben benieuwd of we met nog meer dan die 5 stellenn waarvan we het weten reizen!

• m.r

Zo is dat!! We gaan er een topreis van maken en laten ons niet meer gek maken. hebben we de afgelopen maanden al genoeg gedaan.

MCP het klinkt idd erg prettig via Meiling want hoorde ook dat er iemand op schiphol is als je vertrekt en er iemand mee gaat tijdens de reis???

Bij K en T dus helemaal noppes wat ik heb begrepen. En dat bellen met vaste contactpersoon schept ook een band, zeer prettig lijkt me.

• sprokkeltje

De reis van ons leven!!!

Niemand kan ons meer gek maken..

We gaan een geweldige toekomst tegemoet met onze kids!

• MCP

Meestal komt er iemand van Meiling de groep uitzwaaien op Schiphol, maar niet altijd, bij ons niet, maar we waren ook met een heel klein groepje.

Er komt wel altijd iemand ontvangen! En ja, er gaat een medewerker van Mieling mee, de hele reis.

Als de groep naar meerdere provincies gaat dan gaat hij/zij mee naar waar dat het meest nodig/handig is.

Bijvoorbeeld als er 1 stel als enige naar een provincie moet.

Onze groep bestond slechts uit 2 stellen die ook nog naar dezelfde provincie gingen en dus hadden wij de reisleider de hele tijd bij ons.

Heel gezellig en heel prettig.

En als je bijvoorbeeld als echtpaar reist en je andere kinderen niet meegaan dan staat er bij terugkomst een medewerker van Meiling met de kinderen bij de gate. Ook als 1 van beiden reist dan mag de achtergebleven helft van het echtpaar met evt. kinderen bij de gate staan en ook dan is er een medewerker van Meiling bij.

Zelfs met een cadeau namens Meiling voor het nieuwe kindje!

Dat is toch echt helemaal super kan ik je uit ervaring zeggen!!!

• sprokkeltje

Dat doen ze dan wel bij k&t. Je reist met de ouders naar china, en wordt opgevangen door de gidsen daar.

En iedereen krijgt de hele tijd een gids mee, ook als je alleen naar de provincie gaat zonder andere koppels.

Het is niet zo dat we helemaal aan ons lot overgelaten worden gelukkig. Alles schijnt perfect geregeld te zijn in China.

Ben er heel benieuwd naar, we kunnen het binnenkort vertellen!