Wachten op de TA k&t

• sprokkeltje

Ja precies Ri.65 dat leek mij ook wel lekker. Even bijkomen met een bakkie op je kamer.

Maar das mooi om te horen dat er dus een waterkoker aanwezig is.

• F

In allebei de hotels was een waterkoker die je kon gebruiken, dus die hoef je niet mee te nemen!

• F

Ri.65 je was me weer voor… Snelle Harrie!

Ik nam me ook altijd voor om 's avonds op mijn gemak nog een kop koffie te drinken, maar moet eerlijk zeggen dat dat er maar weinig van kwam… En in Beijing had je naast het hotel een bakker die heerlijke koffie verkocht voor weinig!

• sprokkeltje

Mooi!!

• MCP

Die zakelijke dingen met een kindje wat je net hebt gekregen, daar zag ik ook het meest tegen op maar het viel reuze mee.

Bij ons was de overdracht op maandagmiddag.

Er waren toen geen zakelijke dingen bij.

Na terugkomst in het hotel gingen we naar de kamer.

Toen kwam de contactpersoon daar met allerlei formulieren en die moesten getekend worden, hij wees precies aan waar.

Dit duurde een half uurtje en dat was alles.

De dag daarna terug naar Civil Aff. daar waren 2 intervieuwtjes, stelde echt niks voor.

Duurde per stuk 5 minuten, tussendoor even wachten.

Maar dit kan per provincie verschillend zijn hoor, dus ik weet niet hoe het bij jou gaat, dit is een voorbeeld van hoe het kan gaan.

• sprokkeltje

Dat valt reuze mee inderdaad. Dat is goed te overzien met je kindje pas bij je..

• bd

Hoi F,

Ik ben benieuwd of er ook een zwembad bij het hotel is of in de buurt. Het is er nu heel warm. Voor de kinderen zou dat wel fijn zijn.

• Eke

Welke hotels (naam, plaats) zat je en hoe lang geleden was dat?

• sprokkeltje

Ja dat vroeg ik me ook af. Dan is een zwemluier ook handig om mee te nemen.

Mits ze het durven want vaak schijnt badderen al heel eng te zijn..

• m.r

ik heb voor de zekerheid zwemluiers, broekje en bandjes mee je weet maar nooit