Wachten op de TA k&t

• sprokkeltje

Ik stop die ook maar in de koffer.

Mijn man zwemt heeeeel graag, en het lijkt me voor de kleine ook een heerlijke afkoeling met die hitte.

Wil hij niet zwemmen, ook goed..maar dan is de mogelijkheid er tenminste!

• Ri.65

Weet je…. Zwemmen is ook goed voor de hechting. Als ze met je het water in gaan moeten ze je vasthouden….. En jij houdt je kindje vast…..

• Ri.65

@ F,

hahahaha ja ik ben een snelle JElle, heb net zaterdag op mijn oude dag nog een wedstrijd gelopen met een dikke PR(:P)

hahahahah

• sprokkeltje

He ri.65 das een goeie!

Hihi wij gaan lekker zwemmen..alstie wil natuurlijk dat dan weer wel..

• F

Ik zat vorige maand in het Comfort Suites Hotel in Beijing. En daar hadden ze helaas geen zwembad. In de buurt: het olympische zwembad.

• F

hahaha!

Zwemluiers wel meenemen, want die hebben ze niet in China!

• sprokkeltje

Heb vanmiddag zwemluiers gekocht, hihi met gratis nemo-bandjes erbij..

Ben benieuwd of we de tijd hebben om te zwemmen, er een zwembad is, en of ons zoontje uberhaupt durft te zwemmen haha!

• F

Jullie bemiddelaar is toch K en T?

Dat was iig wel die van ons, en wij hadden meer dan genoeg tijd om te zwemmen. In de provincie hadden we een zwembad in het hotel en daar hebben we bijna elke dag gebruik van gemaakt. Er waren maar 2 dagen dat we naar een instantie moesten, en ook dan is het maar 2 uurtjes ofzo. Dus genoeg tijd over. Natuurlijk ga je ook nog dingen doen, maar dat zijn vaak ochtenden en dan heb je de middag nog vrij.

En in Beijing heeft de gids alles geregeld, wij hoefden alleen twee keer in het hotel te zijn om haar papieren te overhandigen. Wij hoefden nergens heen, zij heeft echt alles gedaan. En we waren 10 dagen in Beijing, dus genoeg tijd! Maar Beijing is groot en er is echt veel te zien en te doen!

• sprokkeltje

Ja wij zijn zeker bij k&t, dat klinkt eigenlijk wel super goed F!!

• F

Het was ook echt super!

Heb een geweldige vakantie gehad, en de mooiste reis van mijn leven gemaakt.