Wachten op de TA k&t

• m.r

Oh F dat klinkt wel heel erg goed, ben beneiuwd hoe t ons zal vergaan. Als we maar ff kunnen zwemmen zo nu en dan lijkt me heerlijk met die hitte. Enne papieren overhandigen? Dat zijn naast de dossiers die je uit ned. hebt meegenomen de papieren die je hebt ontvangen in de provincie neem ik aan he?? Niet dat ik wat ga vergeten hahaha.

Gaan vandaag met de 1e inpakronde bezig…

• sprokkeltje

Ben inpak klaar geloof ik..

Je moest 2 kopieen meenemen toch? Heb er voor de zekerheid 3 gemaakt..

van alle documenten.

Wat moeten we voor de procedure echt niet vergeten???

• bd

hoi sprokkeltje

Ben ook inpak klaar en heb ook 3 copieen gemaakt(:P)

Net nog even naar de action geweest en kleine speeldingetjes gekocht voor onze dochter voor op het vliegveld en tijdens het vliegen. We vliegen op een mooie tijd, hoop dat ze gaat slapen. Ik heb van onze huisarts nog slaappilletjes gekregen ivm de jetlag.

• bd

Ik bedoelde een gewone smiley hoor!!!!

• xq

Wat je niet moet vergeten?

– contant geld, onbeschreven en onbeschadigd in croupures van 100 en 50.

Je hebt geen tijd om in China euro's te pinnen…

– de TA (die je bij het afreisgesprek krijgt)!! deze moet je kunnen laten zien als je kindje overhandigd wordt.

– heel veel geduld en liefde ;-)

Heel veel plezier in China gewenst! Wij mochten 2x naar China afreizen en thuiskomen met onze prachtige kinderen.

Gr. xq

• sprokkeltje

xq: in onze papieren stond andere bedragen gemeld voor de coupures. Maar dat maakt toch op zich niet zoveel uit?

Ohhh …nog minder dan een weekje meiden en partners…maandag ook nog een spannende dag..ben benieuwd wat je daar oa te horen krijgt.

Wil graag weten wat het plan is na landen in Beijing namelijk ;-)

• bd

Hoi Sprokkeltje,

Ik heb vrijdagmorgen nog even met K&T gebeld over de coupures maar die mochten niet groter zijn dan 100 euro.

• sprokkeltje

Oke, goed dat je het zegt, ik heb ze besteld volgens de aantallen die ze zeiden op dat ene formulier.

Nou fraai..zou ik dat nog kunnen veranderen?

• anne2

Vreemd, in hun eigen informatie hebben ze het over coupures van 200 en 500 euro.

• sprokkeltje

Ja precies Anne2, die heb ik daarom ook zo besteld namelijk.

Ben het nog helemaal gaan opzoeken.

Ook omdat ze nog vermelden in de papieren voor as maandag dat we ook die papieren nog eens goed door moesten nemen. Wat is nou weer waarheid he?