Wachten op de TA k&t

• MCP

Ik ben vorige maand naar China geweest.

Dacht ook dat het handig was om biljetten van 500 mee te nemen, dan heb je niet zo'n dikke stapel he.

Maar nee, dat kon echt niet zei de VGH, dat kan je niet inwisselen ( net zoals dat je het hier ook niet zo af kunt halen maar de bank dat moet bestellen).

Dus: biljetten van 100 en wat van 50.

Je moet ook echt geen kapotte briefjes hebben, zelfs over een ieniemienie klein hoekje eraf doen ze al moeilijk.

De bank doet iets minder moeilijk dan het hotel, maar toch.

Enne..over wat het plan is na Beijing?

Er zit nu ook een groep van K&T die 1 nacht in Beijing blijft en daarna vliegt iedereen door.

Zelfs de mensen die naar Guangzhou gaan moesten uitstappen en 1 nacht in Beijing blijven terwijl het vliegtuig na een korte stop doorvloog naar Guangzhou…..echt bizar. Maar goed, de ene VGH is de andere niet, dat blijkt ook hier maar weer.

• sprokkeltje

Dan moeten we dat dus zsm veranderen. Briefjes van 50 en 100!

Pff..das ook wat! Maandag maar de bank bellen.

• sprokkeltje

Mogen ze dat ook wel eens veranderen in hun brieven trouwens.

Ben ik de enigste zeker die het besteld heeft op die mannier?

• MCP

Ik had het ook al besteld hoor, maar het kon nog veranderd.

Ineens dacht ik: laat ik de VGH even bellen of dit wel slim is, nee dus niet slim.

Briefjes van 100 had de bank wel genoeg op voorraad, maar niet allemaal even mooi….

• Eke

Nee wij ook, kunnen we dus ook nog gaan veranderen!

• Eke

Welk hotel zaten jullie? Hetzelfde als F?

• MCP

Nee, want wij waren niet via K&T, dus ander hotel.

• Eke

Welk formulier?

Ik denk, dat K en T de grootte van de coupures baseert op het feit dat wij rechtstreeks aan de gids moeten betalen. Misschien doen we er slim aan, even te wachten, wat ze op de informatiebijeenkomst zeggen?

• MCP

Ook een gids kan geen briefjes van 500 euro inwisselen, die neemt geen enkele bank aan.

• sprokkeltje

Kan ik maandag weer gaan bellen.

Snap niet waarom ze dat dan in die brief zetten en waarom ze dan ook nog in die brief van afgelopen week naar dat formulier terugverwijzen. Beetje vervelend.

Zal maandag ochtend k&t bellen, wil dan meteen maar dat geld regelen. Om nou te wachten tot na de afreisbijeenkomst, scheelt weer een dag voor de bank!