Wachten op de TA k&t

• sprokkeltje

Eke Schreef:

——————————————————-

> Welk formulier?

> Ik denk, dat K en T de grootte van de coupures

> baseert op het feit dat wij rechtstreeks aan de

> gids moeten betalen. Misschien doen we er slim

> aan, even te wachten, wat ze op de

> informatiebijeenkomst zeggen?

Je hebt in het begin, bij het opsturen van je documenten, een soort van folder gehad met wat je in china bv aan moet qua kleding, hoe je je moet gedragen, wat je mee moet nemen enz, daar stond ook dat bedrag en die coupures tussen..

Als ik maandagochtend de bank bel en het wijzig en ik blijk het toch goed gedaan te hebben, moet ik weer gaan bellen..

Aan de andere kant, je hebt drie werkdagen nodig begreep ik bij dat bestellen?

• MCP

Weet je Sprokkeltje, ik zou maar gewoon briefjes van 100 gaan halen, heb je wel een dik pakket, maar ja, ik ben er ook veilig gekomen en ik reisde nog wel alleen ( dwz zonder mijn man) dus ik moest ook alles zelf bij me dragen….Als je er van 500 bij je hebt en je kunt ze niet inwisselen dan zit jij echt met een probleem en niet K&T.

Met briefjes van 100 zit je safe.

Het maakt niet uit dat wij via een andere VGH waren want daar kijkt de bank niet naar, dus als ik ze van 500 niet mee moest nemen van onze VGH dan neem ik aan mensen via K&T ook niet.

En wachten tot na de afreisbijeenkomst zou ik ook niet doen…je vliegt vrijdag toch?

Dan heb je het maar klaar he en is die stress ook weer af te strepen.

• sprokkeltje

Ja we vliegen idd vrijdag.

Dan ga ik gewoon maandag ochtend meteen dit even regelen. Want dat is weer een hele werkdag he..

Ik wil het gewoon rond hebben, en dit is wel een van de belangrijkste dingen om mee te nemen ;-)

Ships dat het nu weekend is trouwens..Baal ik van..hihi..wil het eigenlijk geregeld hebben..

• Eke

Als je maandag belt, zet je het daarna dan meteen op het prikbord? Dan kan ik evt. ook nog dingen bij de bank regelen. Alvast bedankt.

• sprokkeltje

Ja das goed! We moeten niet wachten tot na die afreismiddag, we moeten dat meteen doen maandag Eke.

Zal je mijn man horen, die zei nog, wacht even totdat je precies weet om welke coupures het gaat..en ik nog zeggen kijk het staat hier opgeschreven..heb maar 10 keer gezegd dat hij het kon regelen…:S

• Eke

Ik ben benieuwd wat K en T gaat zeggen! Wel vervelend als we het bij de bank nog moeten veranderen!

Tot maandag.

• m.r

• m.r

verwijderd.

• Nannie

Hallo MR,

Gewoon aangeven dat het geld echt netjes moet zijn en controleren als je het krijgt.

Teruggeven / omruilen wat niet mooi is.

Het is immers jouw geld ;-)

En je vraagt het ook niet omdat jij het nou zo lollig vind om mooi geld te hebben, maar met een goede reden.

Ondertussen zit ik hier trouwens mee te genieten van jullie pre-reis perikelen.

Fijn dat jullie al zo snel af kunnen reizen naar je zoon of dochter!

• sprokkeltje

Ik baal als een stekker, denk je dat je het geregeld hebt, volgens hun eigen papieren, en dan zeggen ze door de telefoon iets heel anders..

Had het al van mijn lijstje gestreept. Ik ga morgenochtend kijken of ik er door kan komen met bellen en dan meteen langs de bank maar.

Wij moeten al bijtijds vertrekken, tis toch 2 uur rijden naar de afreisbijeenkomst.

En idd in het weekend kan je gewoon niets doen..grrrrr…