Vandaag zijn er 4 nieuwe kindjes op de site geplaatst. Bij China kind en toekomst. Hopelijk krijgen ze snel een thuis.
zo zeg dat gaat wel super snel, ik dacht dat er eerst dan toch brieven geschreven moesten worden of is het zo dat je gebeld wordt en dat je dan ja of nee kan zeggen en dat ze ze dan zeggen gematched? wie weet dit want ik dacht dat er eerst toch brieven binnen moesten komen en overleg en dan pas de machting want dit is wel in een snelvaart trein gegaan, wel super voor het kindje
Ik vind het geweldig dat dit kindje al gematched is, maar het geeft wel aan dat er blijkbaar iets niet klopt van wat ze zeggen over de procedure bij Kind en Toekomst. Zij geven altijd aan dat je een brief moet sturen voor SF kindjes, en dat deze kindjes naast de SN kindjes zijn. Nu lijkt het net alsof dit de enige kindjes zijn die ze ‘aanbieden’ en dat ze alles op de website zetten.
Als zo'n kindje direct gematched is, waarom het dan nog op de website zetten. Voor de privacy van het kindje vind ik het niet prettig om dan de medische gegevens (hoe beperkt ook) er dan nog op te zetten.
Ben het wel met Marije eens eigenlijk. Waarom dan dit kindje erbij zetten?
Summer-2424, als jij op een kindje geschreven hebt, heb je dat gedaan omdat het in jullie profiel past, dus dat jullie het kindje graag als zoon/dochter zouden willen adopteren.
Dan ga je toch geen nee zeggen als ze bellen voor de match? Of zie ik dat verkeerd? Wij hebben op meerdere kindjes geschreven en ze waren allemaal van harte welkom. Op de kindjes waarvan wij de sn niet zagen zitten hebben we niet geschreven.
Dus niet schrijven als je twijfels hebt!! Je moet er samen 200% achter staan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?