van de site van K&T: 25 juli sn kindjes uit China

• summer-2424@hotmail.com

nee ik heb niet geschreven op dit kindje , ik vroeg mij het af omdat je niet kan faxen en al binnen 1 Dag al eenn match is vroeg ik mij af hoe dat kan, daar de brieven mi dan toch niet allemaal binnen 1 dag binnen kunnen zijn, en ik dacht dat ze eerst brieven moeten hebben vandaar de vraag Hoe het zo snel kan als er nog geen brieven binnen kunnen zijn vroeg ik mij af zetten ze ze er dan op bellen ze dan ? Want ik had begrepen van ze dat ze dus de kindjes erop zetten en wachten op brieven ipv nu binnen 24 uur al een match is, begrijp mij niet verkeerd vindt het super voor het kindje maar vraag mij af hoe dat dan kan, omdat ons wat anders is verteld bij kind en toekomst en dat nu verwarrend voor mij is , vandaar mijn vraag

En natuurlijk zeg je geen nee op een match het ging mij erom hoe het binnen 24 uur mogelijk is als er via hun eigen organistatie wat anders verteld is dat schept bij mij verwarring

hoop dat ik het een beetje zo goed onder woorden heb kunnen brengen

gr summer

• Ri.65

Misschien toch deze vraag voorleggen aan K&T????

• MCP

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er mensen hebben gereageerd die hun papieren al in China hebben liggen en die gezegd hebben: kijk eens even goed in ons profiel, daar hebben wij al aangegeven voor deze SN's open te staan. En dat K&T toen gezegd heeft: verhip, ja, oke dan past dit kindje bij jullie.

Het is maar een idee hoor, maar ik zoiets stel ik me er bij voor.

• JS

er zijn vandaag nog drie kinderen toegevoegd aan de lijst op de site van kind en toekomst.

• summer6974

Nou het gaat allemaal supersnel bij KenT, want er staan weer nieuwe kindjes op!!!

• Yuut

nou, idd, na een hele poos stilstand gaat het matchen en op de site plaatsen van nieuwe kindjes nu heel vlot. Ik begrijp het ook niet helemaal hoe ze soms binnen 1 dag ouders hebben gevonden voor een kindje, maar zeker fijn voor dit kindje! (en de ouders)

Helaas stond er voor ons geen mogelijkheid bij, ivm leeftijdsgrenzen.

• m.r

Ik zou uitleg willen hebben waarom er binnen een dag gemacht kan zijn. Ben heeeel benieuwd wat hun verklaring hiervoor is.

• FV

Dat klinkt alsof je verontwaardigd bent?

• m.r

Dat klopt idd. k en T heeft, lijkt wel steeds andere werkwijzes…Ben heel blij voor het kindje en de ouders maar vind t nogal vreemd. Dat binnen een dag er een match is, uiteraard heel mooi. Maar of iedereen dan de kans heeft om te schrijven op deze wijze? nope

Zelf bellen heeft niet zoveel meerwaarde wij mogen ons gelukkig prijzen met een zoon(ook via deze methode) na een aantal malen schrijven.

En die wij deze maand eindelijk in de armen mogen sluiten

• FV

Het is maar hoe je het bekijkt, denk ik. Vind je dat iedereen evenveel kansen moet krijgen op die specifieke kindjes, of vind je dat het kindje een thuis moet vinden? In dat laatste geval is het toch alleen maar fantastisch, dat kindjes zo snel mogelijk toegewezen worden? En als het een veranderend beleid betekent, dan lijkt me ook, dat dit alleen maar ten gunste van de kinderen is, die minder lang wachten op deze manier.