Of adoptie uit Guatamala stopzetten omdat er te veel geld aan de strijkstok blijft hangen, maar adoptie van een tweede kind uit Guatamala als je eerste er al vandaan komt, dat kan dan wel. Heel ethisch.
Ten eerste ik zeg niet dat hier wordt gelogen, alleen dat ik graag zou willen weten waar informatie vandaan komt, omdat ik niet zomaar alles geloof. Ten tweede ben ik nu wel heel nieuwsgierig wat je van mij weet. Als je gelijk hebt dan zal ik het hier zeggen.
Ten derde, waarom denk je dat Oeganda niet meer open gaat dan?
Wat een inhoudelijke vragen toch weer.
1. Wat wil je weten? Namen van mensen? Nee toch. Maar dan nog: de negatieve verhalen wil je toch niet lezen?
2. Niet meer dan dat je zelf op het prikbord vertelt. Zwakke adoptie, Afrika. Klein kanaal. Niet K&T. Geen rocket science.
3. Goed lezen. Niet snel staat er. Wordt misschien tzt wel een Ghana-constructie: DNA-test, indien niet mogelijk (onwillige moeder, vondeling, kind verplaatst naar andere kant van het land dus ouders onvindbaar) dan passen we daar wel een mouw aan. Guatamala-style. Niks negatief: realiteit. Helaas.
Oh gewoon hetgeen ik zelf dus verteld heb, dat maakt mij niks uit, dat mag iedereen weten.
Maar aangezien jij dus wat verhalen hebt gehoord van adoptie uit oeganda, ben ik wel benieuwd wat jij denkt dat er gaat gebeuren met die 22 kinderen. Ik ken namelijk iemand, waarbij dit geldt en die zitten nu in spanning te wachten, wanneer ze erheen mogen.
ik heb trouwens ook weer iets gehoord in mijn procedure dat er voortgang is, dus als ik zometeen langere tijd hier niet meer post dan is er nieuws en mag ik eindelijk weg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?