Best leden , al een tijdje lees ik mee.
Zelf hebben wij een lange weg afgelegt en uiteinderlijk gaan we voor adoptie.
Zelf heb ik geprobeerd om allerlei informatie te vinden over adoptie , en ik moet zeggen dat ik dit niet in overvloed kan vinden.
Zelf lees ik al een tijdje actief mee , en vond het vandaag tijd om eens te reageren.
Zelf mogen wij aankomende februari mee doen aan de via curcus zo blij als een hond hebben wij gelijk de rekening betaald, dit vond ik al een behoorlijke klap geld.
Zelf hoop ik bij de via een hoop info te vinden.
Zelf hadden we een rekensommetje gemaakt dat adoptie rond de 15000 euro zou gaan kosten , dit hield voor ons in 5 jaar lang gewoon alles wegleggen , nu weet ik inmiddels dat het bedrag al rond de 25000 is geworden , met een lenning in ons achterhoofd was dit ook nog te doen , en nu lees ik dat we niet eens de 3700 meer terug krijgen…..
Ik ben er doodziek van , adoptie is voor ons de enigste weg om een gezinnetje te mogen krijgen .
Wij zijn nu echt in twijfel om alles maar stop te zetten het is gewoon onbetaalbaar.
Ik vind het op deze marnier echt kinderhandel worden , waar gaat het nou om?
Het gaat er toch om om zo'n kindje zonder toekomst een gezond leven aan te kunnen bieden, met een toekomst!
Waarom moet dit 25000 euro kosten , waarom moet de via curcus 1700 kosten?
Dat de reis betaald moet worden dat , je een weeshuis een donatie doet prima , dat mensen betaald moeten worden voor het werk wat ze verrichten okee , maar waar gaat dat andere geld heen?
Iets om over na te denken!