beste allemaal,
graag wil ik nog een keer reageren op alle reacties. wat een plaatsvervangend denken zeg en wat een veronderstellingen :-)
ik zal wel vegetarisch/veganistisch zijn en toch melk drinken, ik zal wel nare ervaringen hebben gehad enz.
niets van dit alles. laat mij ten eerste ook nog vertellen dat ik afstandsmoeder ben en daardoor toch veel dingen over adoptie volg.
ik heb niets tegen borstvoeding, als dat lukt prima, niks makkelijkers en gezonder dan dat.
het ging mij er om waarom je er als adoptiemoeder zoveel ‘kunstgrepen’ voor wilt uitvoeren om toch maar vooral borstvoeding te geven (ik heb hier verschillende artikelen over gelezen). net als in sommige reacties vind ik: de fles is heus ook prima. mijn twee kinderen zijn er na het mislukken van mijn borstvoeding groot en gezond mee geworden. we hebben een prima binding. ook mijn afgestane zoon die ik sinds twee jaar weer heb ontmoet is met de fles een gezond persoon geworden!
ik zou aan veel van jullie willen zeggen, lees alsjeblieft de berichten goed, voor dat je reageert en ga niet te veel van veronderstellingen uit.