Nee, zo'n opmerking vind ik echt nergens op gebaseerd. Lees je eerst een goed in in de problematiek en reageer dan pas. Ik ga hier niet eens inhoudelijk op reageren.
(tu)Toppie,Alweer zo'n opmerking om heel erg hard om te lachen.() Ha ha ha ha. Corniel, Zit je wel in de adoptie traject. Zo nee praat dan niet mee in deze topic. Hier staan grappige opmerkingen. En als je geadopteerd hebt, of een adoptie kind bent dan snap je de humor van de opmerkingen wel. Maak dan een topic aan waar je je opmerking in plaatst zodat hier iedereen op kan reageren.
Hier staan echt grappige opmerkingen van buitenstaanders die niets van adoptie begrijpen. Maar ja snap je toch niets van.
Meiden wat een zalige opmerkingen staan erweer. Echt om
corneel Schreef:
——————————————————-
> Ik vind adoptie en alles wat daar mee gepaard gaat
> niets om te (glim)lachen.
> Als je het goed en, voor zover mogelijk, nuchter
> beschouwd is adoptie meestal het gevolg van de
> ellende van de ouders die het kindje af staan en
> het egoisme van de ouders die adopteren.
> Als de adoptie ouders het belang van het kindje
> voorop zouden stellen konden er veel ,niet
> allemaal,bij de natuurlijke ouders blijven door
> regelmatig een donatie te doen.
Hoi
Ja onze jongste roept steenvast als ik onze jongste naar bed doe en ik ga de slaapkamer uit:“Mama ik hou van jou”En dat uit een kind van bijna 5. Dit elke avond weer. En ook als we wat leuks hebben gedaan:“Mama het was een gezellige dag. Ik hou van jou.”
Lief he???
annoniema Schreef:
——————————————————-
> Een (adoptie) kindje van 3, thuisgekomen bij dik 1
> jaar die achterin de auto bij papa zegt:
> Papa… ik hou van jouw.
> En papa die denk het verkeerd te verstaan nog eens
> vraagt:
> Wat zeg je ?
> Papa ik hou van je.
>
> Een glimlach van een kind……
het is niet alleen met adoptie kindjes zo dat je deze reactie krijgt Mijn man en ik zijn een mengeling van culteren ik donker hij wit en een kwart indo
ons bio kindje heeft bruin haar en haar neefje is blond heel vaak zeggen ze tegen ons .
je kan wel zien dat ze niet van jullie is waarop haar neefje dan zegt dat klopt ze is van mij (haha lachen vindt ik dat zo lief ) hij is 5 en zij is 4.
Da zegt die er ook nog bij we zijn neefje een nichtje en ik ga trouwen met haar als ik tien ben.
Dan is me dag weer helemaal goed en de mensen snappen er dan niks meer van.
en dat laten we dan maar zo.
we zjn met adoptie bezig en wat ons betreft denken we niet in kleuren, we zijn de mens en niet hun kleur
Adoptie is niets om mee te (glimlachen).
Veel ouders staan hun kindje af omdat ze ten einde raad zijn en adoptie ouders zijn dikwijls helemaal gefocust op het hebben van een of meer kinderen.
Het verdriet van de adoptie ouders wordt ter wille van het eigen belang min of meer achteloos terzijde geschoven.
Nu zullen er weer wel ouders reageren met allerlei verhaaltjes waarmee ze het tegenover gestelde willen aan tonen ,en die zijn er, maar adoptie ouders moeten maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom ze adopteren.
Als ze eerlijk zijn zullen ze tot een min of meer onthutsend besef komen van een sluimerend egoisme.
Je zegt:
… adoptie ouders zijn dikwijls helemaal gefocust op het hebben van een of meer kinderen …
Miss is dat ooit zo geweest, dat weet ik niet, maar ik kan me nu met al die zware sn niet voorstellen dat dat nog zo is. De sn van nu vragen veel tijd en aandacht, daar begin je als ouders echt niet aan omdat je perse papa en mama wilt zijn.
En al zou dat wel zo zijn, die kindjes zijn toch beter af bij ouders die van ze houden en voor ze zorgen dan in een weeshuis? Want 1 ding weet ik zeker, in China kunnen de kinderen echt niet geplaats worden met de sn's van nu.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?